امام جمعه شهرکرد؛

خدمت به مردم با برخورداری از روحیه جهادی است

نماینده ولی‌فقیه درچهارمحال و بختیاری گفت: خدمت به مردم با برخورداری از روحیه جهادی محقق می شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۰۶
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: انتظار می‌رود نگاه فرهنگی در ادارات و نهادهای استان از جمله اقامه نماز جماعت،امر به معروف ونهی از منکر، روحیه جهادی و سلامت مجموعه اداری تقویت شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: میل به خدمت در استان شکل گرفته است و همه موظفند تا با استاندار در راستای خدمت به مردم و پیشبرد امور همراهی و همکاری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان، خدمت به مردم را با برخورداری از روحیه جهادی دانست و گفت: این روحیه در استاندار وجود دارد و انتظار می‌رود با وحدت و وفاق لازم زمینه خدمت بیش از پیش به مردم فراهم شود.

امام جمعه شهرکرد در ادامه بر سرعت‌بخشی به امور استان تاکید کرد و گفت: برخی نسبت به کُند بودن کارها گلایه‌مند هستند که انتظار می‌رود به کارها سرعت بیشتری داده شود و قسمتی که مربوط به پیچیدگی‌های اداری است سریع‌تر رفع گردد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه عهده‌دار شدن مسئولیت‌ در نظام جمهوری اسلامی را یک نعمت عنوان کرد و افزود: برای اینکه مسئولیت‌های محوله به نعمت تبدیل شوند مدیران باید زُهد پیشه کنند و نسبت به دنیا و مادیات بی‌اعتنا باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان، لازمه دست‌یابی به زُهد را تقوا دانست و خاطرنشان کرد: اگر مدیران تقوا داشته باشند بی‌شک در انجام امور محوله خود موفق خواهند بود و اشتباهات کمتری مرتکب می‌شوند.

امام جمعه شهرکرد نمونه مدیریت حکیمانه را مدیریت مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: زُهد،تقوا و حکمت سبب می‌شود تا انسان نه تنها در دنیا زبانی گویا و چشمانی بصیر داشته باشد بلکه بتواند به سلامت از آن عبور کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار