مخلص الائمه گفت:سهم دولت و ساماندهی دولت در امر محرومیت زدایی خیلی تعیین کننده است، به جای کارهای پراکنده و موازی می توان راهبری جدی در حوزه دولت انجام شود. در استانداری مرکزی به زودی ستاد راهبری و هدایت طرح های محرومیت زدایی راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۹۷
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در آغاز طرح حرکت مثبت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و پویش ملی احسانه و پویش ملی اهدای وسایل گرمایشی به مناطق کم برخوردار به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اظهار کرد: علیرغم فعالیت نهادهای حمایتی و انقلابی مختلف در کشور که هرکدام به تنهایی نقش موثری در محرومیت زدایی داشتند و دارند، اما متاسفانه هنوز چهره فقر و محرومیت از جامعه برنخاسته است که این مهم خیلی جای نقد و تحلیل دارد.

وی افزود: هر وقت پای گزارش هرکدام از نهادها می نشینیم احساس می کنیم که یک تنه توانسته بخش زیادی از محرومیت را در جامعه رفع کند اما هنوز هم با توجه به ظرفیت ها و فرصت های موجود در استان مرکزی با محرومیت مواجه هستیم. باید بتوان با یک هم افزایی بهتر با نقش محوری دولت گام موثری در این حوزه برداشت.

استاندار مرکزی تصریح کرد: نهادهای مردمی و غیردولتی وظیفه خود را بهتر از آنچه که انتظار می‌رود انجام می‌دهند، حتی در مواقعی پیش و بیش از سایر نهادها هستند.

مخلص الائمه بیان کرد: سهم دولت و ساماندهی دولت در امر محرومیت زدایی خیلی تعیین کننده است، به جای کارهای پراکنده و موازی می توان راهبری جدی در حوزه دولت انجام شود. در استانداری مرکزی به زودی ستاد راهبری و هدایت طرح های محرومیت زدایی راه اندازی می شود که سازماندهی لازم در این رابطه انجام و طرح نوشته شده و در همین ماه به نهادهای ذیربط ابلاغ خواهد شد، دستگاه های اجرایی استان در همه واحدها مرتبط با محرومیت زدایی هستند و باید در این زمینه کمک‌کار نهادهای مردمی و انقلابی باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات