خبرهای داغ:
کبودراهنگ-فرمانده حوزه حضرت مریم (س) کبودراهنگ گفت: بسیج از دل مردم و برای مردم در همه عرصه‌ها و دوران‌ها توانسته است کشور را از بحران‌ها و تنگناها نجات دهد.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۷۰
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

مریم شیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: بسیج به فرمان تاربخی امام‌خمینی (ره) پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ‌ماه ۱۳۵۹به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد و هم‌اکنون مجموعه نیروهای آن در بخش‌ های مختلف سازمان ها و نهادها در شهرها و روستاها فعال هستند .

وی با بیان اینکه بسیجی بودن تنها به داشتن پرونده و کارت بسیج نیست، گفت: بسیجی آن است که در چهارچوب بسیج و فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری پیوسته حرکت کند، جهادی کار کند و به نظام جمهوری اسلامی ایران ایمانی راسخ داشته باشد.

فرمانده حوزه حضرت مریم (س) کبودراهنگ با توجه به نقش بسیج از آغاز جنگ تا عصر حاضر گفت: پیروزی در جنگ را مدیون بسیجیان هستیم که فی سبیل الله جوانی خود را در صحنه‌های نبرد گذراندند.

وی گفت: بسیج از دل مردم و برای مردم در همه عرصه‌ها و دوران‌ها توانسته است کشور را از بحران‌ها و تنگناها نجات دهد.

شیری با اشاره به برنامه‌های اجرایی حوزه حضرت مریم (س) کبودراهنگ افزود: برگزاری طرح محله اسلامی با موضوع مشاوره حقوقی، اردوهای جهادی باموضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ویزیت رایگان، جهاد آموزشی، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، کارگاه آموزشی خودامدادی و دگرامدادی، تجلیل از فعالان بسیجی، کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای و پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی، کارگاه آموزشی پیش از ازدواج با همکاری بهزیستی، نشست‌های روشنگری و سبک زندگی اسلامی و برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های این حوزه بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات