خبرهای داغ:
مدیر تعلیم و تربیت سپاه فامنین:

جهاد همه جانبه در راه خدا از ویژگی‌های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است

فامنین-مدیر تعلیم و تربیت سپاه فامنین گفت: جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از جمله ویژگی‌های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۸۰
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدمهدی یوسفی در نشست بصیرتی،تربیتی که با موضوع هفته بسیج و سبک زندگی اسلامی در پایگاه حضرت مریم(س) روستای امیرآباد برگزار شد، با اشاره به مهمترین مشخصه مکتبی بودن اظهار داشت: مهمترین ویژگی بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باورهای درونی به خالق یکتا است.

وی افزود: جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از جمله ویژگی‌های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است.

مدیر تعلیم و تربیت سپاه فامنین با بیان اینکه غیرت و جوانمردی از ویژگی‌های هر بسیجی است، افزود: منظور از غیرت دینی این است که نیروهای بسیجی نسبت به مسائل اخلاقی و دینی جامعه و ترویج احکام و معارف الهی و مسئله سبک زندگی اسلامی حساسیت داشته باشند و اگر موضوعاتی در جامعه رخ داد که با احکام اسلامی و الهی مطابق نبود در برابر آن عکس العمل نشان داده شود.

وی ابراز داشت: بسیجی هرگز در مقابل ناهنجاری‌های جامعه بی‌تفاوت نخواهد بود و در مقابل زشتی‌ها و ناپاکی‌های اخلاقی و اجتماعی اهل تسامح و تساهل نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات