خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد:محوری که شخصیت مالک را برگزیده کرده، ویژگی ولایتمداری است که در کوچکترین و بزرگترین صحنه‌ها کنار امیرالمونین (ع) بوده و هر فرمانی را از سمت مولا امیرالمومنین انجام میداد.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۶۳
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام در یازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر که با هدف معرفی رده‌های برتر سپاه استان در عملکرد سال ۱۳۹۹ و با حضور سرتیپ پاسدار سیاری جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در محل سپاه قم برگزار شد، گفت: جشنواره مالک اشتر برای اشراف بر نقاط ضعف و قوت و رفع مشکلات در طول سال است.

وی با اشاره به اهمیت اشراف از منظر امام خامنه‌ای ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند: اشراف باید واقعی و به عنوان معیار ارزیابی باشد.

سردار موحد افزود:از مهمترین خروجی‌های اشراف این است که حاصل جمع این اطلاعات گامی در راستای شناسایی فرماندهان و تحلیل و ارزیابی عملکردشان است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه حضرت مالک اشتر تصریح کرد: ویژگی‌های فردی و اجتماعی مالک اشتر موجب آن شد که ایشان همیشه سرمشق و الگو باشد و همواره سبب ترس و اضطراب برای دشمنان بوده است.

فرمانده سپاه استان قم، حضرت مالک اشتر را شخصی بصیر، پارسا، دارای ابتکار عمل و فصاحت و بلاغت توصیف کرد و افزود:این ویژگی‌ها در ایشان بسیار تاثیر گذار بود.

وی تاکید کرد:محوری که شخصیت مالک را برگزیده کرده، ویژگی ولایتمداری است که در کوچکترین و بزرگترین صحنه‌ها کنار امیرالمونین (ع) بوده و هر فرمانی را از سمت مولا امیرالمومنین انجام میداد.

سردار موحد در ادامه خاطرنشان کرد:مالک اشتر دشمن شناس و استوار در حراست و دفاع از اسلام بود و قلبی مهربان داشت و همواره در جهت سعادت و نیکبختی مردم در تلاش بود و از این رو الگوی مناسبی برای همه خواهد بود.


وی در پایان گفت:انشالله توفیق داشته باشیم تا مالک اشتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقدمه ساز ظهور حضرت بقیه الله (عج) باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها