خبرهای داغ:
معاون استاندار خوزستان گفت: محور برگزاری برنامه‌ها مردمی هستند چون تجمع ۹ دی و ورود پیکر شهید سلیمانی و آن تشییع پیکر باشکوه خودجوش حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۸۸
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

رضا نجاتی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان امروز ۱۴ آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: مروز جلسه با دو دستور کار داشتیم.

وی افزود: برای گرامیداشت ۹ دی برنامه مفصل و مردمی داریم که باید این برنامه خودجوش و مردمی را گرامی بداریم. انصافا حرکت عظیمی در نظام جمهوری اسلامی در مقابله با دشمنان نظام و مکتب عاشورایی بود که مردم به آن ورود پیدا کردند.

نجاتی گفت: گرامیداشت این مناسبت با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان و خصوصا اهواز برگزار می‌شود. برنامه دیگر که به آن باید توجه داشت همزمانی این برنامه با سالگرد شهید سلیمانی است.

معاون استاندار خوزستان افزود: ورود پیکر پاک و نورانی شهید سلیمانی به کشور به میزبانی خوزستان صورت گرفت. جوشش و حضور مردم در مراسم تشييع پیکر مطهر شهید سلیمانی بی سابقه بود.

وی گفت: برنامه گرامیداشت ۹ دی مردمی است اما ما باید زمینه را فراهم کنیم و موضوعات ترافیکی و انتظامی را هماهنگ کنیم. محور برگزاری برنامه‌ها مردمی هستند چون تجمع ۹ دی و ورود پیکر شهید سلیمانی و آن تشییع پیکر باشکوه خودجوش حضور پیدا کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها