مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نظرآباد:

انتخابات شورای جهادی شهرستان نظرآباد برگزار شد/گروه‌های جهادی در عرصه خدمت به مردم پای کار هستند

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نظرآباد از برگزاری انتخابات شورای جهادی، با محوریت حمایت، همراهی و پشتیبانی از گروه های جهادی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۱۹
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ دوم پاسدار یکه فلاح در انتخابات شورا جهادی بسیج شهرستان نظرآباد که در حسینیه سپاه این ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: از زمان شروع ویروس کرونا گروه های جهادی در استان البرز در همکاری با کادر درمان سنگ تمام گذاشته و شورای جهادی نظرآباد در کارگروه های تخصصی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در جهت حمایت، همراهی و پشتیبانی از گروه های جهادی نقش ایفا می کنند.

وی تصریح کرد: گروه های جهادی در خدمت به مردم در هر جا که لازم باشد، شبانه روزی پای کار هستند که یکی از راه های سعادت دنیا و آخرت رسیدگی به مشکلات مردم می باشد.

گفتنی است، در این همایش ساختار شورای جهادی و وظایف و اختیارات هیئت رئیسه شواری جهادی در قالب کارگاه آموزشی تشریح و سپس کاندیداها به معرفی سوابق فعالیت جهادی خود و برنامه های پیشنهادی پرداختند.

لازم به ذکر است، در پایان این برنامه، انتخابات برگزار شد و از 9 نفر کاندید برای شورا جهادی شهرستان 5نفر؛ محسن مهری، محمدمهدی ورزدار، صغری کرمی، فاطمه سالاروند و فاطمه عبدی دوخت به عنوان شورای جهادی نظرآباد انتخاب شدند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها