خبرهای داغ:
دبیر همایش منزلت نماز نیروهای مسلح:
دبیر همایش منزلت نماز و نیروهای مسلح در قزوین گفت: نیروهای مسلح اقتدار خویش را در مسیر بندگی برای خدا و در چارچوب نماز بدست آوردند که عامل بروز معروف در جامعه است.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۵۳
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

قزوین،به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار ابراهیم یرلی در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: نماز گواهی بر حقانیت پیامبر (ص)و امام معصوم (ع)بوده که پیروی و بندگی غیر خدا را نفی می کند. نیروهای مسلح با الهام از این منزلت در برابر تمام قدرت های جهانی می ایستند و غیر خدا را ستایش نخواهند کرد.

وی در ادامه افزود: همایش منزلت نماز و اقتدار نیروهای مسلح روز چهارشنبه ۱۶آذر ماه هزارو چهارصد در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی ساعت ۷/۴۵ صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حجت الله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار خواهد شد.

یرلی تصریح کرد: این همایش با حضور مسئولان استانی و سازمان‌های فرهنگی که همکاری گسترده ای داشتند برگزار می شود و هدف از همایش، معطوف ساختن ذهن مردم و مسئولین نظام به اهمیت نماز است که خدای متعال می فرمایند؛ نماز انسان را از بدی ها و زشتی ها دور می کند. اگر فرهنگ واقعی نماز در ادارات و جامعه جاری شود کمترین میزان تخلف و حوادث رقم می خورد و مردم حاشیه امنی احساس خواهند کرد.

وی در پایان گفت: با فضا سازی شهری سعی کردیم، بیشترین تاثیر گذاری را در جامعه داشته باشد و از نظر بصری مردم را درگیر نماز کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها