خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در آیین گرامیداشت روز دانشجو:

علمی سلطان است که با معرفت و معنویت توام باشد

تبریز- فرمانده سپاه میانه با تقبیح علم بدون معنویت، ثمره علم بی معرفت و بی بصیرت را تولید سلاح های کشتار جمعی عنوان کرد و گفت: علمی سلطان و سودمند است که با معرفت و معنویت توام باشد تا ثمره اش پیشرفت و آبادانی و بقای نظام و انقلاب باشد.
کد خبر: ۹۳۹۸۲۴۲
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در آیین گرامیداشت روز دانشجو، با بیان اینکه چالش های اوایل انقلاب بسیار فراتر از چالش های امروز آن بود و توکل بر خدا، حرکت در مسیر رضای الهی، عدم اتکال و چشم دوزی به اجانب، و اعتقاد و اعتماد به جوانان کشور، انقلاب را از بحران های بزرگ نجات بخشید و راه پیشرفت آن را هموار کرد، افزود: سازش با دشمن همواره خانمان سوز و امنیت زداست و ما با مطالعه گذشته کشور خودمان و منطقه به خوبی می توانیم نتیجه نوکری و سینه چاکی سران کشورها به اجانب و استکبار را مشاهده و درک کنیم.
وی نتیجه و مزد خوش خدمتی شاهان کشور به اجانب را جدا شدن بخش وسیعی از خاک کشور، غارت منابع آن، و گرفتن حق توحش از ملت شریف عنوان کرد و اظهار داشت: پهلوی، مرسی، صدام، قذافی و امثال آنها به استکبار اعتماد کرده و نتیجه اش نابود شدن هم خودشان هم کشورشان بود.
محمدی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و جریان روح استکبارستیزانه امام(ره) در کالبد ملت ایران، زندگی عزتمندانه و به دور از وابستگی و غارت، رشد و ترقی علمی، نظامی و تکنولوژیکی روزافزون کشور، و گسترش تفکر ارزشمند بسیج در جهان و آگاهی جامعه جهانی حاصل شده است و این همان چیزی است که هر روز لرزه بر جان استکبار انداخته و آنها را ضعیفتر و بیمناک تر می کند.
وی توجه به گذشته انقلاب را برای پیشبرد اهداف گام دوم بسیار مهم تلقی کرد و گفت: انقلاب هرگز به ارزش ها و آمالش خیانت نکرده است، نجوایی که شهید سلیمانی قبل از شهادتش با خدا می کند همان نجوایی است که شهید باکری قبل از شهادتش کرده است. ما وارثان شهیدان سلیمانی، حججی، بیضایی و ... هستیم و نتیجه توجه مان به چله اول انقلاب، افتخار به گذشته آن و امید برای آینده است.
محمدی با بیان اینکه انتظار رهبری از جوانان، تمدن سازی انقلاب و تفکر بسیج در جهان توسط جوانان و دانشجویان دغدغه مند است، خاطر نشان کرد: ما امروز در اوج قرار داریم، تفکر بسیج مرزها را درنوردیده و استکبار را زمینگیر کرده است به گونه ای که در دیدگاه آنان، مذاکره با ایران برابر است با مذاکره با جهان اسلام و ما باید حافظ این اقتدار و تقویت گر تمدن و فرهنگ انقلاب و بسیج باشیم.
آیین گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو در بین جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی میانه برگزار شد و از بسیجیان و دانشجویان موفق و نخبه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها