مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»
زنجان-مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، گفت گفت: عدالت محوری جز مطالبات دانشجوی تراز انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۵۰
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

سید شمس‌الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک روز دانشجو، اظهار داشت :روز دانشجو روز استکبار ستیزی و عدالت طلبی قشر فرهیخته جامعه است. 

عدالت محوری جز خواسته‌های دانشجوی تراز انقلاب است

 

وی با اشاره به اینکه در ١۶ آذر ماه ١٣٣٢قشر فرهیخته  و با بصیرت جامعه،  با خون خود در مقابل استکبار جهانی و استبداد داخلی واکنش نشان دادند، عنوان کرد : این روز نقطه عطفی در جنبش دانشجویی کشور شد. 

 

این مسئول با بیان اینکه روز دانشجو منشا حرکت و نماد مقاومت استکبار در مقابل آمریکا است، تصریح کرد :حرکت این روز دانشجویان نشان داد دانشجویان تراز اول انقلاب جامعه اسلامی نسبت به آنچه در جامعه خود می‌گذرد بی تفاوت نیستند . 

 

 موسوی با بیان اینکه دانشجویان همواره نشان داده اند که نسبت به  اتفاقات داخلی و خارجی جامعه خود دغدغه مند و مطالبه گر هستند ، تاکید کرد :پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با حضور جدی دانشجویان در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی و مدیریتی بخصوص در دوران دفاع مقدس نشان دادند نسبت به جامعه خود مسئولیت پذیر هستند. 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مبني بر اينكه دانشجو نباید  یک لحظه از مطالبه عدالت کوتاه بیاید،گفت :امروز با توجه مسائل اجتماعی که در جامعه اتفاق می افتد دانشجوی آگاه، فساد ستیز، استکبار ستیز و عدالت خواه است.

 

 موسوی در پایان خاطرنشان کرد :دانشجوي آگاه  و با بصیرت ضمن پرداختن به آموزش های مورد نیاز جامعه لحظه ای از مسائل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی جامعه خود نباید غفلت کند به طوری که ناظران و سنجشگران مسائل و مشکلات جامعه مي بايست اين قشر فرهیخته باشند.

 

 

ارسال نظرات