نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت:تقارن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، امتداد مسیر صبر و استقامتی است که آن حضرت در دشت کربلا آفرید و امروز پرستاران ایران اسلامی با تاسی از این الگوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته اند.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۰۵
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، صبح چهارشنبه، در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با حضور حجت الاسلام یوسفی، نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با جمعی از همکاران از پرسنل و کادر پرستاری مجموعه درمانی سپاه که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند تشکر و قدر دانی شد.
یوسفی در این دیدار پرستاری را فریضه الهی دانست و گفت: پرستاری در شرایطِ عادی کارِ بسیار سخت و طاقت فرسایی است. به واسطه کرونا، شناخت جامعه نسبت به سختی‌ها و تلاش‌های حرفه پرستاری بیشتر شده است.امروز بحمدالله پرستاران در چشم مردم ما از همیشه عزیزتر و شرافتمند‌ترند؛ و این لطف خدا و نعمت خدا است.
وی ادامه داد: تقارن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، امتداد مسیر صبر و استقامتی است که آن حضرت در دشت کربلا آفرید و امروز پرستاران ایران اسلامی با تاسی از این الگوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: در این ایام کرونایی پرستارهای ما در بیمارستان ها از خودشان فعالیت ها و حرکاتی را نشان دادند که مایه ی اعجاب انسان می شود. خودِ پرستاری یک کارِ دشوار و پُر اضطرابی است، بر این دشواری و اضطراب کرونا هم اضافه شد، خطر واگیری و بیماری وجود داشت، این کار پرستاران را دشوار تر کرد، پرستاران ما این کار دشوار تر را در این دوران کرونایی انجام دادند؛ با اینکه جان خودشان در خطر بود، با اینکه احتمال میدادند که خودشان مبتلا بشوند، در عین حال این کار را انجام دادند و مجموعه‌ی پرستاری ما، پرستاران عزیز ما، انصافاً کار بزرگی را در این مدّت به ثبت رساندند. در چنین شرایطی، در کشورهای مختلف جهان شاهد ریزش پرستارها بودیم اما در کشور ما با تاسی از الگو پرستاری، حضرت زینب(س) نه تنها ریزش بلکه افزایش هم داشتیم.
در پایان یوسفی گفت: تلاش خستگی ناپذیر پرستاران برای سلامتی و نجات جان بیماران در دوران پرمخاطره شیوه ویروس منحوس کرونا هرگز از حافظه مردم قدرشناس ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها