نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

برداشتن تحریم ها در راستای گره گشایی از مشکلات مردم‌ هدف مهم مذاکرات وین است/ تضعیف کنندگان تیم مذاکره کننده منافع مردم را نادیده می گیرند

بیاتی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی کشور معیشت مردم است،گفت: برداشتن تحریم ها در راستای گره گشایی از مشکلات مردم‌ در مذاکرات دنبال می شود.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۱۷
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی در خصوص نخستین دور مذاکرات رفع تحریم‌ها میان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و گروه موسوم به ۱+۴ در دولت سیزدهم، گفت: لغو کلیه تحریم های ظالمانه خواسته ملت ایران از مذاکرات است و تیم مذاکره کننده در دوره اخیر این هدف را دنبال می کند.

وی افزود: تنها هدف مذاکرات در این دوره برداشتن تحریم ها است و تیم فعلی که اعزام شده اند محوریت این تیم اقتصادی است.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس اظهار کرد: معیشت مردم و ساماندهی به اقتصاد کشور از دغدغه ها و تاکیدات نقام معظم رهبری است و مجلس شورای اسلامی در این راستا گام ‌برمی دارد و مذاکرات نیز با هدف گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم انجام‌خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی کشور معیشت مردم است،گفت: برداشتن تحریم ها در راستای گره گشایی از مشکلات مردم‌ در مذاکرات دنبال می شود.

بیاتی افزود: عده ای با جوسازی ها و عملیات روانی در فضای مجازی به دنبال تضعیف تیم مذاکره کننده هستند اینها در اصل علیه ملت کار می کنند چراکه منافع مردم برای آنها اهمیت ندارد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تیم مذاکره کننده در این دوره از جمع نخبگانی و کارشناسان برجسته هستند که خواسته به حق ملت ایران را با اقتدار و شفاف پیگیری می کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار