رئیس کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات خبر داد؛
رئیس کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات از فراخوان حمایت از طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی به منظور همکاری و هم اندیشی در گسترش اشتغال و کارآفرینی محلی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۷۰
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جهاندار آقامحسنی فشمی با اعلام فراخوان حمایت از طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی منطقه رودبارقصران و لواسانات، گفت: این اقدام به منظور همکاری و هم اندیشی در گسترش اشتغال و کارآفرینی محلی اجرایی می شود.

وی افزود: پرداخت وام اشتغال تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، تسهیلات ویژه کارفرمایان، معرفی نیروی کار به شرکت ها در قالب طرح کاریابی و برپایی دوره های آموزش فنی و حرفه ای توسط این اداره در راستای اشتغال زایی نیازمندان واجد شرایط اجرایی می شود.

آقامحسنی فشمی با اعلام شرایط متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی، بیان کرد:عدم پرداخت بیمه اجباری و عدم دریافت مستمری بازنشستگی ،زنان سرپرست خانواده (مطلقه، همسر فوت شده، همسر زندانی ) مردان بیکار و دارای کارت پایان خدمت از جمله شرایط متقاضیان این تسهیلات است.

آقامحسنی فشمی با بیان اینکه در طرح های اشتغال فنی دارا بودن مدرک مهارت لازم است،ادامه داد،اولویت با طرح های ایجادی و عدم دریافت تسهیلات در سال های گذشته با توجه به ثبت در سامانه های مربوطه و نداشتن چک برگشتی و معوقات بانکی است.

رئیس کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات،بیان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس های۲۶۵۳۲۳۷۱ و ۲۶۵۳۲۳۹۱ و همچنین مراجعه حضوری به کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات به آدرس ابتدای جاده زربند، ابتدای بن بست بنفشه اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ مورد تسهیلات اشتغال به مبلغ ۵۰۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان پرداخت شده است.

محسنی فشمی بیان کرد: ۴۰ مورد آموزش مهارت آموزی ،مقدماتی و پایدارسازی و همچنین ۵ ایجاد اشتغال از طریق طرح کاریابی و ۷ مورد راهبری شغلی از دیگر خدمات کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات به جامعه هدف است.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظرات