حجت الاسلام شجاعی گفت :انقلاب ما پیش ازاینکه یک انقلاب نظامی وسیاسی واجتماعی باشد،یک انقلاب فرهنگی بوده ومردم با آن رویکرد فرهنگی ومذهبی که داشتند، خواستند یک حاکمیت اسلامی درصدر کار قراربگیرد
کد خبر: ۹۳۹۸۵۰۱
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳

حجت الاسلام شجاعی گفت :انقلاب ما پیش ازاینکه یک انقلاب نظامی وسیاسی واجتماعی باشد،یک انقلاب فرهنگی بوده ومردم با آن رویکرد فرهنگی ومذهبی که داشتند، خواستند یک حاکمیت اسلامی درصدر کار قراربگیرد وانتظاراتی هم که در حال حاضر مردم از ما دارند، این است که ما از این فرهنگ فاصله نگیریم .

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه ورئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند در نشست این شورا در دفتر امام جمعه با اشاره به نقش تعیین کننده شورای فرهنگ عمومی  در ارتقاء سطح فرهنگی شهرستان بیان داشت: شورای فرهنگ عمومی نقش مهم وتاثیرگذاری در ارتقاءسطح فرهنگ شهرستان دارد ومسئولین شهر ومدیران دستگاهها وادارات نهادها باید در کنار هم قرار بگیرند تا یک هم افزایی در راستای خدمت به فرهنگ ومسائل دینی ،مذهبی ،هنری و ادبی که باخون وگوشت وپوست مردم ما آمیخته شده ، صورت بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند گفت: محور توسعه ما در هر بُردی که بخواهد صورت بگیرد، فرهنگ است وتا فرهنگ را اصلاح وفرهنگ سازی نکنیم قطعاً آن توسعه ای که انتظار داریم  ایجاد نمی شود.

امام جمعه زرند  با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بوده است، تصریح کرد: انقلاب ما پیش ازاینکه یک انقلاب نظامی وسیاسی واجتماعی باشد،یک انقلاب فرهنگی بوده ومردم با آن رویکرد فرهنگی ومذهبی که داشتند، خواستند یک حاکمیت اسلامی درصدر کار قراربگیرد وانتظاراتی هم که در حال حاضر مردم از ما دارند، این است که ما از این فرهنگ فاصله نگیریم .

شجاعی با تاکید بر جدی گرفتن برنامه های مطرح شده در جلسات شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت:  انتظاری که ازتشکیل این جلسه داریم و می تواند منشأ خیرات وبرکات در سطح شهرستان باشد، جدی گرفتن برنامه هایی است که مطرح می شود.

وی ادامه داد: طر ح ها وایده هایی که دردستور کار قرار دارد بویژه آسیبهای اجتماعی مورد بررسی وارزیابی قراربگیرد، راهبردها وراهکارهایی که برای برون رفت از این مشکلات ومعضلات می تواند کمک کند بررسی وتا رسیدن به نتیجه پیگیری کنیم.

امام جمعه زرند  در پایان ابراز امیدواری کرد: یقیناً جدی گرفتن این جلسات وبرنامه ها وحضور پُر رنگ مسئولین ادارات ودستگاهها ونهادها می تواندنقش کلیدی و تاثیرگذاری را در سطح شهرستان داشته باشد.

ارسال نظرات