خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه انصار الحسین (ع) همدان:

فعالیت‌های جهادی علمی و تخصصی سرلوحه حرکت بسیج دانشجویی است

تویسرکان-مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: فعالیت‌های جهادی علمی و تخصصی سرلوحه حرکت بسیج دانشجویی است و رویکرد بسیج دانشجویی مسئله محوری با رفع مشکلات جامعه است.
کد خبر: ۹۳۹۸۵۷۳
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

حمید پورحسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان ضمن تبریک روز دانشجو به ماهیت روز دانشجو اشاره و اظهار کرد: ۱۶ آذر و روز دانشجو بیانگر بیداری و سابقه ضد سلطه دانشجویی بوده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهادی دانشجویی گفت: فعالیت‌های جهادی علمی و تخصصی سرلوحه حرکت بسیج دانشجویی است و رویکرد بسیج دانشجویی مسئله محوری با رفع مشکلات جامعه است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه انصار الحسین (ع) همدان افزود: یکی از راه‌های رفع مشکلات فعالیت‌های جهادی تخصصی است که در این راستا بسیج دانشجویی در زمینه عمرانی و معماری و در عرصه بهداشت و درمان و مقابله با کرونا با ایجاد سه پایگاه واکسیناسیون در سطح استان توانسته اقدامات خوبی را رقم بزند.

وی با اشاره به رتبه علمی استان همدان گفت: پنج مرکز تحقیقاتی در استان راه‌اندازی شده که در عرصه‌های علمی و تحقیقاتی فعالیت دارند و همچنان فعالیت‌های جهادی علمی را دانشجویان در نقاط محروم با محوریت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان کم برخوردار دنبال می‌کنند که با این پنج مرکز تحقیقاتی در حال ارتقاء رتبه علمی استانی هستیم.

پورحسینی در خصوص مطالبه‌گری در سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج که از رسالت‌های اصلی جنبش‌های دانشجویی محسوب می‌شود، گفت: در دیداری که در سال ۹۹ تشکل‌های دانشجویی با رهبر فرزانه انقلاب داشتند، جمله حضرت آقا که فرمودند «نگذارید پرچم عدالتخواهی زمین بماند» را همان موقع مد نظر قرار دادیم و حرکت کردیم و بدون در نظر گرفتن منفعت‌های شخصی و جناح‌های سیاسی در حال پیشروی هستیم و در شهرستان‌های استان این مهم در موضوعاتی توسط بسیج دانشجویی پیگیری شده، اما لازم است این دامنه مطالبه‌گری را در استان افزایش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار