خبرهای داغ:
پیام تبریک سازمان بسیج جامعه زنان به مناسبت روز پرستار:

ولایتمداری،اکسیر جاودانگی سبک زندگی زینبی

روز پرستار، برگرفته از ظرفیت پرستاران عزیز برای بهره مندی از مؤلفه های زینبی زیستن است.
کد خبر: ۹۳۹۸۶۶۶
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷


پنجم جمادی الاول، میلاد با سعادت دخت فاطمه زهرا (س) و علی بن ابی طالب (ع) است. دختری فرزانه، شجاع و صبور که "زینب" نام گرفت تا نامش و مسلکش زینت تمامی ظلم ستیزان و آزادمنشان جهان شود.

زینب (س) که به راستی منشوری از بهترین صفات انسانی و الهی است او اسوه ی با تقوای صبر، استقامت و معنا کننده ی عفت و حیای فاطمی است .

عقیله بنی هاشم مظهر لطافت و رحمت الهی در تمام اعصار است. او برای زن و مرد الگوی فرا زمانی و خورشیدی روشن در آسمان ولایتمداری و دشمن شناسی است.

زینب (س) در دشت نینوا بانویی مدافع ولایت و حماسه آفرین است و برای کاروان اسرای کربلا سپهسالاری غیور و مهربان. عجیب آنکه یتیم نوازی و تیمارداری اش هم عطر ولایتمداری دارد و همین ویژگی اکسیر جاودانگی سبک زندگی زینبی شده است. سبکی که همه افراد می توانند برای بهترین بودن به او اقتدا کنند.

اما بی شک، انتخاب روز میلاد باسعادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار، برگرفته از ظرفیت پرستاران عزیز برای بهره مندی از مؤلفه های زینبی زیستن است. مؤلفه هایی که پرستاران ما در سال های مبارزه علیه رژیم طاغوت پهلوی، سال های سرخ هشت سال دفاع مقدس و اینکه در روزهای سخت کرونایی آن را به زیباترین صورت ممکن به منحصه ظهور رسانیده اند.

به راستی این انتخاب شایسته مایه فخر و مباهات جامعه پرستاری است و صد البته بار مسئولیت آنها را بیشتر و لزوم درک ما از این ایثار افزون تر خواهد کرد.

بسیح جامعه زنان کشور در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب (س) فرصت را مغتنم می شمارد و ضمن احترام به ساحت مقدس زینب کبری(س)، از ایثار و تلاش ارزنده ی جامعه پرستاری کشور که با تأسی به ایشان و بهره‌مندی از تخصص خود، متعهدانه و هنرمندانه خدمت رسان بیماران و دردمندان جامعه هستند، قدردانی می کنیم.

در این روز فرخنده یاد و خاطره شهید مدافع سلامت شهید دکتر شیرین روحانی راد را گرامی میداریم و به پرستاران پرتلاش و خانواده بزرگ جامعه پزشکی تبریک و تهنیت عرض کرده و مزيد سلامت و توفيقات روزافزون ایشان را از درگاه حضرت احديت مسئلت مي نماییم.

 

  •  
ارسال نظرات