خبرهای داغ:

جشن ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها درجوار قبور شهدای گمنام

جشن ولادت حضرت زینب سلام الله علیها درجوار قبور شهدای گمنام به همت پایگاه سردار شهید حاج احمد کاظمی حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۴۳
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، جشن ولادت حضرت زینب سلام الله علیها درجوار قبور شهدای گمنام به همت پایگاه سردار شهید حاج احمد کاظمی حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد برگزار گردید.
سخنران این برنامه حجت الاسلام امان الهی در خصوص ویژگی‌های حضرت زینب(س) بیان داستند، کسی که بدون آگاهی از مبانی دین به دفاع از آن بپردازد، موفق نخواهد بود. حضرت زینب(س) کسی بود که قرآن و حقیقت قرآن را درک کرد و به جایگاه امامت و ولایت پی برد و آن‌ها را به بهترین نحو به مردم تبیین کرد.

وی ادامه داد: صبر و استقامت از دیگر خصایل حضرت زینب(س) است. انقلابی بودن و انقلابی ماندن بدون صبر و استقامت میسر نخواهد بود. با دشمنان قسم‌خورده‌ای که همواره بنای بر دشمنی و توطئه دارند، نمی‌توان بدون استقامت تقابل کرد. بنابراین کسی که خود را انقلابی می‌داند باید اهل صبر و استقامت باشد.
و در ادامه برگزاری و اجرای مولودی خوانی و مسابقات حضوری بین جوانان و نوجوانان و تقدیر از فعالین عرصه سلامت محله را می توان ذکر نمود.

ارسال نظرات