یک کارشناس مذهبی:

حضرت زینب (س) مدافع اعظم جایگاه امامت بود

یک کارشناس مذهبی حضرت زینب (س) را مدافع اعظم جایگاه امامت دانست و گفت: این ذات مقدسه اثبات کرد که می شود در مسیر حضرات معصومین (ع) به نحوی عمل کرد که در تاریخ به عنوان الگو و شبیه معصوم مطرح شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۹۶۷
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام فرید سوری، یک کارشناس مذهبی در جشن میلاد حضرت زینب (س) که در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج برگزار شد، ضمن تبریک ایام فرح بخش میلاد عقیله بنی هاشم و عالمه غیر معلمه گفت: حضرت زینب (س) احیاگر و مبلغ جایگاه امامت بود و با فداکاری ها و شجاعت هایش جایگاه ولایت در اعصار بعدی حیات طیبه ایشان در نظر مردم و شیعیان رفیع و روشن شد.

حضرت زینب (س) مدافع اعظم جایگاه امامت بود

وی حضرت زینب (س) را مدافع اعظم جایگاه امامت دانست و ضمن برشماری فضایل اخلاقی و معنوی بی بدیل یگانه قهرمان حماسه کربلای حسینی عنوان کرد: این ذات مقدسه اثبات کرد که می شود در مسیر حضرات معصومین (ع) به نحوی عمل کرد که در تاریخ به عنوان الگو و شبیه معصوم مطرح شد. جایگاه اعجاب آور وی  غایت آرزوی عالمان و مدعیان جهان اسلام شد.

این کارشناس مذهبی بزرگترین شاخصه حضرت (س) را شجاعت در حمایت از حقانیت ولایت برشمرد و بیان کرد: شهدای عزیز مدافع حرم در مکتب زینبی (س) آموختند که باید در دفاع از حریم ولایت جانانه و شجاعانه وارد میدان شد و از خطرات وسوسه های دشمنان نهراسید.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار