خبرهای داغ:
سرپرست انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
همدان-سرپرست انتظامی شهرستان ملایر از اجرای دو مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۲۸ فقره سرقت با محوریت کلانتری‌های ۱۱ شهداء و ۱۳ این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۹۱۸۸
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

سرهنگ غلام‌حسین نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: در اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در سطح حوزه استحفاظی که با حضور پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌های شهری و یگان امداد اجرا شد، با انجام کار اطلاعاتی، مخفیگاه ۱۰ سارق شناسایی و نامبردگان دستگیر شدند.

وی افزود: این سارقان، سه سارق منزل، یک سارق موتورسیکلت، سه سارق اماکن خصوصی، دو سارق معابر و اماکن و یک سارق خانه‌های باغی بودند و در مجموع تعداد ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۹ فقره سرقت داخل خودرو، پنج عدد تابلو و علائم جاده‌ای مسروقه مربوط به اداره راه و ترابری کشف شد.

سرپرست انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در این ماموریت، چهار خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر، یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ۱۱ دستگاه خودرو متخلف و پنج دستگاه موتورسیکلت مزاحم نیز توقیف شدند.

وی بیان داشت: در اجرای این دو طرح، ۱۴ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

نوروزی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و عمومی در شهرستان ملایر نیز بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام ۴۸ ساعت کار اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه متهمان شناسایی و دو متهم در دو عملیات ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های صورت گرفته به ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی، دو فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از معابر و اماکن به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال اعتراف کردند و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت از ساختمانی نیمه کاره در شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان، با انجام ۲۴ ساعت کار اطلاعاتی موثر یک متهم را در این خصوص سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود: در ماموریتی دیگر، ماموران یگان امداد شهرستان ملایر مقارن ساعت ۴ بامداد مقادیر زیادی سیم قطع شده را مشاهده و با گشت زنی در این محدوده، مخفیگاه یک سارق را شناسایی کردند.

نوروزی بیان کرد: پس از دستگیری نامبرده در بازرسی از وی، یک انبر دست و ۱۰۰ متر سیم کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات