خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد

جمع آوری معتادان متجاهر در اسدآباد

اسدآباد -فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری ۱۸ معتاد متجاهر در ۳ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۵۰۶
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی  اماکن عمومی و تفرجگاه‌های از وجود این دسته از افراد است، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری رده‌های تابعه، در ۳ روز گذشته اقدام به اجرای طرح پاکسازی و جمع‌آوری معتادان متجاهر کردند.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، علاوه بر کشف مقادیری انواع مواد مخدر و دستگیری سه خرده فروش، ۱۸ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری و پس از غربالگری با همکاری دانشکده علوم پزشکی شهرستان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به عملکرد سایر رده‌های تابعه، بیان داشت: در این مدت، ۱۲ فقره سرقت کشف، ۷ سارق، ۴ نفر جلبی و هشت نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و همچنین چهار دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی در پایان بیان داشت: جمع‌آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی اصلی در دستور کار پلیس قرار دارد که در این راستا توفیقات قابل توجهی حاصل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات