خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی:

در انتصابات دخالت نمی‌کنم

بهار-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصابات مدیران شهرستانی گفت: در انتصابات دخالت نمی‌کنم، اما برحسب وظایف نماینده نظارت دقیق خواهم داشت تا بهترین گزینه‌ها در مسند مسئولیت بنشینند.
کد خبر: ۹۳۹۹۴۰۵
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، فتح الله توسلی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به رسالت خبری و چهارچوب وظایف و اختیارات رسانه‌ها در امر خبررسانی بیان کرد: افتخار می‌کنم یک رسانه‌ای هستم و توانسته‌ام به کمک رسانه‌ها مشکلات بسیاری را پیگیری و رفع کنم.

وی در پاسخ به مباحث عمرانی و شهرسازی عنوان کرد: بحث مبلمان شهری و ایجاد و تامین فضای سبز از وظایف شهرداری‌ها است که باید توسط آنها انجام شود و تا جایی که برای ما میسر باشد در این زمینه با شهرداری و شورای شهر همکاری خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضل کم آبی در کشور و به تبع آن در شهرستان بهار افزود: باید با مدیریت صحیح این بحران را پشت سر بگذاریم چراکه بحث آب به بارش نزولات آسمانی بستگی دارد و مدیریت مصرف آب توسط مردم و مدیران آبفا قابل انجام است.

وی با اظهار تاسف نسبت به برخی نابسامانی‌ها در ادارات شهرستان یادآور شد: چگونگی توزیع بودجه، پیگیری امور تعهد داده شده و رسیدگی به امور مردم که در برخی برهه‌ها با توقف روبرو شده باعث کُندی در پیشرفت و توسعه شهرستان بوده است، بنابراین تلاش می‌کنم که در ابتدا امورات حوزه انتخابیه را به حداقل برسانم، سپس در صدد گسترش و توسعه منابع آن خواهم بود.

توسلی با تاکید بر اینکه اولویت من در سطح ملی راه‌ها هستند، تاکید کرد: ابتدا باید راه درست شود تا پس از آن بتوان کارهای عمرانی را در آن مسیر اجرا کرد.

وی همچنین با اشاره به مشکل تراکتورداران ابراز داشت: دولت باید با تخصیص یارانه‌ای خاص به کشاورزان در راستای تأمین ادوات و ابزار کشاورزی و حتی کشت محصول کمک حال این قشر از جامعه باشد.

نماینده مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با خطاب قرار دادن مدیران در رابطه با بودجه عنوان کرد: بارها از تمام مدیران در سطوح مختلف خواسته‌ام برنامه خود را برای بودجه سال ۱۴۰۱ مطرح کنند تا از اکنون که فرصت مناسبی داریم با پیگیری و برنامه‌ریزی بهترین بودجه را تصویب کنیم.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص انتصابات مدیران شهرستانی تاکید کرد: در انتصابات دخالت نمی‌کنم، اما برحسب وظایف نماینده نظارت دقیق خواهم داشت تا بهترین گزینه‌ها در مسند مسئولیت بنشینند.

توسلی در پایان با اشاره به اقدامات دولت بیان کرد: هرچند عمر زیادی از دولت سیزدهم در کشور ما نگذشته است اما اقدامات ریاست محترم جمهور به وضوح حس می‌شود و با اندکی زمان به هیأت دولت می‌توان امیدوار بود که هم در سیاست‌های کلان خارجی و داخلی و هم در امورات داخلی کشور کارهایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات