خبرهای داغ:
همدان-استاندار همدان گفت: اساس حکومت و به ویژه اهداف دولت سیزدهم بر اساس عدالت و ظلم‌ستیزی است و ما باید بر مبنای شایستگی افراد را چینش کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۸۹
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در مراسم تکریم و معارفه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، با اشاره به آیه ۱۴۰ سوره آل عمران اظهار داشت: این روزگار دست به دست می‌چرخد و طبیعی است که هر معارفه‌ای یک تودیعی دارد و ما نیز باید بر اساس آنچه که در نظامات سیاسی تدوین شده تشکیلات را بنا بگذاریم .

وی افزود: اساس حکومت و به ویژه اهداف دولت سیزدهم بر اساس عدالت و ظلم‌ستیزی است و ما باید بر مبنای شایستگی افراد را چینش کنیم.

استاندار همدان از زحمات آقای آزادبخت برای فعالیت قریب به سه دهه در استان تقدیر تشکر کرد و گفت: آقای آزادبخت عمر خود را در راه خدمت به مردم به کار گرفت و منشأ خیر و برکاتی در استان بود و با بخش‌های مختلف تعامل داشت که در ادامه مسیر زندگی برای او آرزوی توفیق داریم.

وی با بیان اینکه انتصاب آقای باب‌الحوائجی به عنوان معاون سیاسی استاندار بر مبنای شالوده دولت سیزدهم یعنی جوانگرایی، پاکدستی، شایستگی، لیاقت‌های فردی و اجتماعی و ... بوده است، گفت: گزینه‌های متعددی برای تصدی این سمت پیشنهاد داده شد بعد از بررسی و مشاوره با بزرگان استان به دکتر باب الحوائجی رسیدیم که سیر مراحل اداری را به خوبی طی کردند، معتقدم آقای باب‌الحوائجی جوانی انقلابی و متدین و با تجربه است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه هدف از این انتخاب رشد و ارتقای نیروهای سازمانی نیز بوده است، گفت: با توجه به اینکه ممکن است سیر مراحل طول بکشد ایشان به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی منصوب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حوزه سیاسی امنیتی اجتماعی یکی از حوزه‌های اصلی مجموعه استانداری است، گفت: تمام ماموریت‌های ذاتی وزارت کشور در این معاونت تجمیع شده است بنابراین باید توجه لازم را داشته باشیم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید بر عملکرد فرمانداران نظارت داشته باشیم و با به کار گیری افراد شایسته از بین افراد جوان و با سابقه یک ترکیب مدیریتی خوبی در شهرستان‌ها مستقر کنیم، عنوان کرد: باید در رفع مسائل و آسیب‌های اجتماعی تمام توان را به کار گیریم و از توانایی سمن‌های مردم‌نهاد بهره ببریم و مبارزه با فساد باید بیش از پیش مورد توجه معاونت سیاسی، امنیتی و فرهنگی باشد.

وی امنیت را از مولفه‌های مهم در استان دانست و با بیان اینکه باید در تقویت و برطرف کردن نقاط ضعف آن تلاش کرد، گفت: امیدوارم انتصاب امروز پایه و اساس سایر انتخاب‌ها و انتصاب‌ها باشد تا بتوانیم اعتماد مردم و سرمایه‌های نظام اسلامی را بیش از پیش افزایش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات