وزیر نیرو در همایش سراسری رده های مقاومت بسیج صنعت آب و برق؛

تکلیف بسیج در صنعت آب و برق اجرای کامل برنامه های تدوین شده تا آخرین نقطه می باشد

زاهدان/ همایش سراسری فرماندهان رده های مقاومت بسیج وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو و مدیران صنعت آب و برق کشور به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۴۳۴
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، وزیر نیرو در این همایش که با شعار "مامقتدریم" برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت های سردار شهید سلیمانی، از بسیج به عنوان گرانبهاترین یادگار امام راحل نام برد که پس از پیروزی انقلاب نوآورانه تاسیس و الگوی بسیاری از حرکتهای ایثارگرانه و انسان دوستانه در سطح کشور و جهان قرار گرفت.

علی اکبر محرابیان خاطرنشان کرد: بسیج یک فرهنگ، تمدن و مکتبی است که بدون حد و مرز و با حضور فعالانه در تمامی عرصه ها مشغول به خدمت رسانی بوده و راه حل برون رفت از مشکلات داشتن همین روحیه ی بسیجی و جهادی می باشد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیار بودن بسیجیان بیان کرد: امروز به برکت تفکر و روحیه بسیجی به خود کفایی کامل در صنعت آب و برق رسیده ایم به طوری که شاخصه حرکت ما اجرای تمامی برنامه های تدوین شده تا نقطه آخر با اتکا به استعدادهای داخل می باشد.

گفتنی است در ابتدای این همایش دکتر جعفرزاده مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده توسط بسیج در مجموعه ی صنعت آب و برق کشور پرداخت و از برادر بسیجی جناب آقای زرگر و خواهر بسیجی سرکار خانم رضوی از شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان به عنوان بسیجی نمونه کشوری صنعت آب و برق با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار