بازار شب یلدا زیر ذره بین می رود

بازار شب یلدا زیر ذره بین می رود
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به اجرای طرح نظارتی یلدا، گفت: اجرای این طرح از ۲۰ آذر ماه با حضور ۲۰ اکیپ گشت مشترک آغاز تا یکم دی ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۹۹۶۶۶
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مرتضی امینی با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا و افزایش تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان برای خرید میوه، خشکبار و شیرینی، اظهار کرد: نظارت بر بازار این کالاها لازم و ضروری است.

وی افزود: بر اساس مصوبات شورای تحول سازمان طرح نظارتی یلدا از ۲۰ آذر ماه آغاز و تا یکم دی ماه با همکاری دستگاه‌های نظارتی ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه در همین راستا نظارت بر بازار کالاهای اساسی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار گرفته است، گفت: با هماهنگی سایر دستگاه‌های نظارتی استان ۲۰ اکیپ در اجرای این طرح مشارکت دارند.

وی ادامه داد: این گروه‌ها به صورت روزانه در دو شیفت صبح و عصر با حضور رؤسای شعب در سراسر استان، نسبت به بازدیدهای میدانی از اصناف مذکور و برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی به ویژه گران فروشی، اقدام می‌کنند.

امینی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه اینترنتی T۱۳۵.ir و یا شماره تماس ۱۳۵ سازمان تعزیرات و شماره تماس ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش و پیگیری کنند. / مهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار