امام جمعه تکاب:

رهبری در خنثی شدن فتنه‌ها نقش بی‌بدیلی دارند

امام جمعه تکاب گفت: مقام معظم رهبری در خنثی شدن فتنه‌ها نقش بی‌بدیلی دارند.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۳۴
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، حجت الاسلام علی رحیمی امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان با بیان اینکه نقش مردم در همه وقایع انقلاب اسلامی برجسته و ماندگار است، اظهار کرد: در جریان فتنه سال ۱۳۸۸ ملت ایران پس از هشت ماه با بصیرت خود حماسه ۹ دی را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه عنایات الهی و مدیریت رهبر معظم انقلاب در حوادث سال ۱۳۸۸ همه فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، بیان داشت: در هر مقطع زمانی که فتنه‌ای علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام شده، رهبری داهیانه امام و مقام معظم رهبری و حضور مردم موجب پیروزی کشور در برابر دشمنان شده ‌است.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، ادامه داد: مولفه های مکتب شهید سردار سلیمانی برای آحاد جامعه از جمله جوانان تشریح و تبیین شود.

وی اضافه کرد: ادارات در مناسبت های مهم ۹ دی و سال‌روز شهادت سردار سلیمانی نسبت به فضاسازی محیطی در شهر و اماکن عمومی به‌طور جدی اقدام کنند و برنامه ریزی اساسی برای برگزاری مراسم در این مناسبت‌ها انجام شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب صیاد کرامتی نیز در این جلسه، گفت: ادارات و نهادهای فرهنگی به اجرای مطلوب برنامه های یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های هفته بسیج قابل تقدیر است، اظهار داشت: نهادهای فرهنگی و ادارات به گونه ای برنامه ریزی کنند تا برنامه های ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت باشکوه و پرشور برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار