خبرهای داغ:
سرپرست انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری قاتل کمتر از ۲ ساعت در ملایر

ملایر-سرپرست انتظامی شهرستان ملایر از وقوع قتل و شناسایی و دستگیری قاتل کمتر از ۲ ساعت توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۹۸۲۸
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

سرهنگ غلامحسین نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره  نزاع خانوادگی در شهر ملایر، اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و ماموران کلانتری ۱۱ در صحنه حاضر شدند.

وی افزود:  با حضور مارموران در  بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، فردی حدوداً ۴۰ ساله بر اثر ضربات چاقو مجروح و بلافاصله برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: در پیگیری‌های به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد، فرد مجروح با وجود تلاش کادر درمان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگرد‌های پلیسی، متهم کمتر از دو ساعت پس از وقوع قتل دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات فنی و تخصصی، به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان ملایر در ادامه ضمن تقدیر از حمایت‌های مجدانه دستگاه قضائی، گفت: خانواده‌ها توجه داشته باشند که بهترین و ایمن‌ترین راه برای حل مشکلات و دعاوی، مجرای قانون است.

*اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ملایر

وی گفت: همچنین در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر، معتادان متجاهر و سارقان و پاکسازی نقاط آلوده، ماموران کلانتری ۱۲ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در نقاط از پیش تعیین شده اجرا کردند.

نوروزی افزود: در این طرح، ضمن پاکسازی نقاط آلوده به حضور معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، دو سارق و یک توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه شامل دو لنگه درب آهنی، ۲۸ کیلوگرم آهن آلات و دو دستگاه ضبط خودرو کشف و چهار دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک و پلاک مخدوش و دو دستگاه خودرو توقیف شدند.

وی در پایان گفت: در راستای کسب رضایتمندی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با شدت و به صورت قاطعانه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات