خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

کشف نهاده‌های دامی قاچاق در بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۱۴ تن و ۶۰۰ کیلوگرم خوراک دام قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۹۶۵۳
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

کشف نهاده‌های دامی قاچاق در بهار

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون حامل بار خوراک دام از نوع جو، مشکوک شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی خودرو مذکور متوقف و در بازرسی از آن، ۱۴ تن و ۶۰۰ کیلوگرم خوراک دام قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی که از شهرستان‌های غربی بارگیری و قصد ورود به استان همدان را داشت، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها عنوان کرد و گفت: از شهروندان گرامی تقاضا داریم هرگونه موارد مشکوک به تردد کالای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

*کشف هروئین در عملیات پلیس بهار

نوری گفت: همچنین با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار مشخص شد، یک قاچاقچی تهیه و توزیع مواد مخدر قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های غربی به سمت استان همدان را  دارد.

وی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی، زمان تردد و فعالیت متهم را تحت پایش و رصد اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  همدان، در یک عملیات منسجم یک دستگاه خودرو پژو پارس را که در یکی از محور‌های مواصلاتی به سمت استان همدان در حرکت بود را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته، ۹۵۰ گرم ماده مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و یک متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

نوری تصریح کرد: عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و نیروی انتظامی از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات