رییس سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور از کانون بسیج مداحان دزفول بازدید کرد
کد خبر: ۹۴۰۰۰۵۶
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان، ارجونی ریاست سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور در دیدار از کانون بسیج مداحان دزفول و در توصیف جایگاه و عشق علاقه در پای کار بودن بسیجیان گفت: در بسیاری از موارد جامعه که ارتباط کاری با بسیج نداشت ، بسیج با اقتدار ورود پیدا کرد و خوش درخشید مسائلی مانند سیل یا همین طرح شهید سلیمانی که در خیلی از نظر سنجی های انجام شده های اخود مسئولین ابراز داشتند که اگه بسیج پای کار نمیامد موضوع به این سرعت حل و برطرف نمیشد و جالب است بکه سیاری از بسیجیان بدون هیچ چشم داشتی از فعال بودن یا عادی عضویت خود و با عشق به نظام پای کار هستند و به این انقلاب و مردم خدمت میکنند.

مسئول بسیج مداحان کشور اذعان داشت: با جرات میتوان گفت به نسبت دهه های گذشته، دهه ۱۴۰۰ دهه هیات است. امروزه به راحتی در هیات میتوان تمام مباحث بصیرتی سیاسی اجتماعی خانوادگی مثل همین فرزند اوری را با یک پتانسیل عظیم اداره کرد .

وی افزود: وقتی با یک فراخوان توسط هیات میتوان بدون ملزم کردن کسی به حضور و فقط به عشق اهل بیت (ع) خانواده ای را به میدان آورد میشود با پتانسیل عظیم این جامعه اشاره کرد که این خود طرفیتی است که اگر توجهی خوب شود به فرموده اقا پدیده عظیم شکل می آید و باید توجه بیشتر شود .

ارجونی در پایان گفت : تلاش ما این است که بسیج باید با تمام توان در کنار سایر تشکلات ، نسل جدیدی را برای سالیان دراز مدت تربیت و تحویل جامعه دهد .

ارسال نظرات