طی بیانیه‌ای مشترک:

علمای اهل سنت صالح‌آباد اهانت به اهل‌بیت (ع) را محکوم کردند

علمای اهل سنت شهرستان صالح‌آباد طی بیانیه‌ای هرگونه اهانت به فرزندان رسول گرامی اسلام را محکوم و بار دیگر ارادت خود به آن بزرگواران اعلام و خواستار وحدت بین امت اسلامی شدند.
کد خبر: ۹۴۰۰۱۳۳
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت‌جام متن بیانیه علمای اهل سنت شهرستان مرزی صالح‌آباد به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بی‌شک ایران اسلامی مظهر وحدت و مردمان با بصیرت آن اعم از سنی و شیعه، طلایه‌دار اخوت بین امت اسلامی هستند.

 موفقیت طلایی کشور عزیزمان ایران حرص و خشم دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب را در پی داشته است و موجب سرخوردگی آنان را فراهم آورده است.

در این شرایط و در گام دوم حرکت توفنده انقلاب در مسیر امت سازی، باید بیش از گذشته مراقب دست‌اندازی‌های دشمنان در این مسیر پرافتخار بود.

ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی آرزوی شوم دشمنان اسلام و انقلاب است، لذا علمای معزز و امامان جمعه و جماعت و صاحبان قلم و تریبون در جریان نخبگانی باید بیش از بیش مراقب موضع‌گیری‌های دشمن‌شاد کن باشند.

همگان می‌دانند اهل سنت محبت اهل‌بیت (ع) را بر خود فرض دانسته و کوچک‌ترین اهانت به محضر آن حضرات را برنمی‌تابند.

لذا ما علمای اهل سنت شهرستان صالح‌آباد ضمن محکومیت شدید هرگونه اهانت به فرزندان رسول گرامی اسلام بار دیگر ارادت خود به آن بزرگواران اعلام می‌داریم و از همگان خواستاریم که با حفظ هوشیاری و مدارا بار دیگر دشمنان وحدت بین امت اسلامی را ناامید سازند.

مولوی عبد الباقی یوسفی امام‌جمعه اهل سنت و مسئول حوزه علمیه امام محمد غزالی شهرستان صالح‌آباد

                             مولوی کردستانی مدیر حوزه تعلیم القران شهرستان صالح‌آباد 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار