مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان

خدمت در پایگاه مقاومت بسیج دفاع از حرم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: خدمت در پایگاه مقاومت بسیج شبیه یک مدافع حرم است، چرا که آن کسی که در سوریه داشت دفاع می کرد از چه چیزی دفاع می کرد، چیزی جز همین انقلاب بود .
کد خبر: ۹۴۰۰۱۶۵
|
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی در جمع شورای حوزه مقاومت بسیج شهید رضایی بندرعباس و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تابع این حوزه افزود: بعضی از بچه ها رفتند و در آنجا دفاع کردند و شما سایر بسیجیان نیز در این پایگاه های بسیج مشغول دفاع از انقلابید پس شما نیز یک مدافع حرمید .
وی بیان داشت: این اتفاقات کنونی که در کشور به عنوان مطالبات آب یا مطالبات فرهنگیان و یا تجمعات کامیونداران به وجود می آید ،قطعاً همگی کار دشمن است و دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد و گرنه این معلمان عزیز که برای ما دشمن نیستید .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: ما لحظه به لحظه و در ابعاد مختلف هم داریم این دشمن را می بینیم حالا با این اوصاف اگر پایگاه های مقاومت بسیج در هر محله ای بیایند و این دختر و پسر های محلات را جمع کنند و آموزش بدهند که قطعاً دشمن نمی‌تواند آنها را در خیابان جمع کند و برای اعتراض و دشمنی هدایت کند .
وی تصریح کرد : کار بسیج و کار برای انقلاب فقط در صبح کاری نمی گنجد بلکه کار بسیج با عشق پیش می‌رود و خواسته رهبرمعظم انقلاب از بچه‌های بسیج این است و در کلام صریح ایشان آمده است « آن چیزی که من از شما فرماندهان بسیج می خواهم این است که هر پایگاه بسیج مثل کمیته اول انقلاب فعال باشد و با امکانات کم و عکس العمل بالا عمل کند»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار