خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه این انتظار از دولت وجود دارد تا در عزل و نصب‌ها تسریع داشته باشد، گفت: اگر بنای تغییر و یا ابقا مدیری در پستی وجود دارد، لازم است سریع‌تر وضعیت آنها مشخص شود.
کد خبر: ۹۴۰۰۳۶۷
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی در جمع اعضای شورای اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان استان همدان، با اشاره به جلسات کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اظهار داشت: از آنجایی که بسیاری از مشکلات در عرصه آموزش و پرورش در این کمیته مطرح می‌شود بنابراین با مسائل و مشکلاتی که معلمان و فرهنگیان نسبت به آن دغدغه دارند آشنا هستم.

وی با تاکید بر اینکه از روز اول حضور در همدان، آموزش و پرورش از مهم‌ترین دغدغه‌های بنده بوده است، گفت: علت تاسیس مرکز تربیت کودک و نوجوان نیز به دلیل ضعف عملکرد ساختارهای تربیتی بوده است.

امام جمعه همدان افزود: اگر آموزش و پرورش، مهدهای کودک، بهزیستی و کانون پرورش فکری به درستی به وظایف خود عمل می‌کردند، امروز نیازی به مرکز تربیت کودک نداشتیم بنابراین این مرکز به دلیل کمک در محتوا و آموزش فعالان حوزه کودک وارد میدان شد، اما متاسفانه فضای کرونا مانع از تحقق تمام اهداف آن شد.

وی با تاکید بر اینکه مدیرکل آموزش و پرورش، باید دغدغه آموزش و پرورش دانش‌آموزان را داشته باشد، عنوان کرد: همان طور که بارها تاکید کرده‌ام بنده بنای دخالت در عزل و نصب‌ها را نداشته و ندارم اما در مقام مشورت مطالبی را مطرح خواهم کرد.

شعبانی با بیان اینکه مسئولیت انتخاب مدیران با مسئولان است و دخالتی در این عرصه نخواهم کرد و پایبند به این اصل هستم، گفت: امیدواریم مدیری انقلابی، با برنامه و نگاه تربیتی انتخاب شود که به درستی آموزش و پرورش و جایگاه معلم را بداند و بشناسد و زمینه‌ساز ارتقا سطح کیفی و کمی این مجموعه شود.

وی تصریح کرد: همچنین امیدواریم وزیر آموزش و پرورش نسبت به اجرای درست سند تحول بنیادین اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این انتظار از دولت وجود دارد تا در عزل و نصب‌ها تسریع داشته باشد، مطرح کرد: اگر بنای تغییر و یا ابقا مدیری در پستی وجود دارد، لازم است تا هر چه سریع‌تر وضعیت آنها مشخص شود.

وی با اشاره به هجمه‌ها و تبلیغات رسانه‌های دشمن علیه کشور، عنوان کرد: بچه‌های انقلابی باید مراقب نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن باشند تا در دام آنها گرفتار نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات