خبرهای داغ:
نهاوند-امام جمعه نهاوند گفت: مشورت‌هایی که در جلسات شورای آموزش و پرورش انجام می‌شود باید به عنوان یک راهکار برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش شهرستان بکار گرفته شود.
کد خبر: ۹۳۹۹۶۶۰
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اظهار داشت: مشورت‌هایی که در جلسات شورای آموزش و پرورش انجام می‌شود باید به عنوان یک راهکار برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش شهرستان بکار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه هنر اصلی پیامبران و ائمه و بزرگان عدالتخواهی بوده است، گفت: از همه واجبات بالاتر عدل و عدالتخواهی است و همه بزرگان و شهدای ما نیز در راه عدالتخواهی و عدل جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.

امام جمعه نهاوند افزود: دانش‌آموزان نگاه به مسئولین و معلمین خود می‌کنند و اگر مسئولی کم کاری کند، دانش‌آموزان هم یاد می‌گیرند و در زندگی‌های خود بکار می‌گیرند.

وی گفت: زندگی میدان مسابقه است و ما باید در مسیر عمل صالح گام برداریم تا پیروز میدان باشیم، راهی که بزرگان و شهدای ما رفتند و به سر منزل مقصود رسیدند.

*ضرورت استفاده از ظرفیت‌های شورای آموزش و پرورش برای اعتلای دستگاه تعلیم و تربیت

سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند نیز در این جلسه بر استفاده‌ حداکثری از تمام ظرفیت‌های شورای آموزش و پرورش در راستای اعتلای دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان، تاکید کرد و گفت: فلسفه‌ تشکیل شوراهای آموزش و پرورش، بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزش و پرورش و سایر ادارات و نهادها در راستای پیشبرد اهداف متعالی دستگاه تعلیم و تربیت است.

جعفر سلگی با تشکر و قدردانی از اعضای شورای آموزش وپرورش و فرهنگیان شهرستان، افزود: خوشبختانه شورای آموزش و پرورش نهاوند در استان همدان پیشرو است و آموزش و پرورش نهاوند نیز با تشریک مساعی و تلاش‌هایی که در این مجموعه در حال انجام است، در اکثر شاخص‌ها رتبه‌ اول استان را دارد.

وی با اشاره به بازگشایی تدریجی مدارس از اول مهرماه تا به امروز، ادامه داد: آموزش و پرورش نهاوند در بحث بازگشایی مدارس نیز بسیار خوب عمل کرده است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واکسینه شدن بیش از 92 درصد دانش‌آموزان و نصب سیستم‌های تهویه در کلاس‌های درس، بازگشایی مدارس شهرستان به تدریج انجام پذیرفته است.

سرپرست فرمانداری نهاوند تعطیلی آموزش‌های حضوری دانش آموزان در دوران کرونا را عامل ایجاد خلأهای آموزشی و تربیتی برای دانش‌آموزان دانست و گفت: باید تلاش شود با حضوری شدن آموزش‌ها، برنامه‌های مدونی در حوزه‌های آموزشی و پرورشی تدوین و اجرا شود تا کمبودها و خلأهای ایجاد شده جبران شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن ملی فرهنگیان در شهرستان نهاوند، ضمن تاکید بر تعیین تکلیف و اختصاص زمین مورد تایید توسط اداره مسکن و شهرسازی، اظهار داشت: در رابطه با بهره‌مندی از مزایای این طرح ملی، از دو روش می‌توان استفاده کرد که در روش خودمالکی شاید سریع‌تر بتوان به نتیجه‌ مطلوب رسید.

جلسات شورای آموزش و پرورش باید برای پیشبرد اهداف آن بکار گرفته شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات