خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

دغدغه محرومین و رفع مشکلات آنها اولویت است

تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه دغدغه محرومین و رفع مشکلات آنها اولویت است، گفت: لازم است شفاف‌سازی‌های لازم برای مددجو صورت پذیرد و در راستا اجرای تفاهم ظرفیت خیرین را نیز نباید فراموش کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۰۱۷۹
|
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در جلسه هماهنگی اجرای تفاهم‌نامه بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن و بسیج سازندگی اظهار کرد: این که جمع حاضر دغدغه محرومین را دارند جای قدردانی دارد و از همه اقداماتی که در سیل سال ۹۸ از سوی کمیته امداد و بنیاد مسکن و بسیج سازندگی در خصوص بازسازی و یا ساخت منازل آسیب دیده صورت گرفته تقدیر می‌کنم.

 وی با بیان اینکه لازم است در اجرای این تفاهم نیز، کار اصولی و بر اساس ابلاغیه انجام گیرد، گفت: توجیه همه افراد تحت پوشش تفاهم‌نامه در اولویت است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه دغدغه محرومین و رفع مشکلات آنها اولویت است، تصریح کرد: لازم است شفاف‌سازی‌های لازم برای مددجو صورت پذیرد و در راستا اجرای تفاهم ظرفیت خیرین را نیز نباید فراموش کنیم.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه مذکور سه جانبه و بین کمیته امداد امام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی کشور بوده و قرار است طی اجرای این تفاهم ۲ ساله در تویسرکان، تعداد ۱۵ منزل مددجوی کمیته با متراژ معین ساخته شود که فراهم‌سازی زیرساخت بر عهده کمیته امداد و تهیه نقشه اجرایی و نظارت با بنیاد مسکن و اجرای عملیات ساخت با بسیج سازندگی خواهد بود.

بیات مسئول بسیج سازندگی سپاه تویسرکان نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی این قسمت در راستای رفع محرومیت و اجرای تفاهم‌نامه کمیته امداد و بنیاد مسکن، اظهار کرد: آنچه بسیج سازندگی طی سال‌های اخیر در دستور کار داشته است، با اولویت محرومیت‌زدایی و با هم‌افزایی بین نهادهای انقلابی و حمایتی بوده که توانسته است نقش خود را به خوبی ایفا کند.

ملکی رئیس کمیته امداد شهرستان تویسرکان نیز بیان کرد: با توجه به سبقه‌ای که از بسیج سازندگی سراغ داریم، به‌حمدالله در عرصه‌های محرومیت‌زدایی پیش قدم بوده و عملکردی بسیار خوب داشته است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان نیز در این جلسه به بررسی تخصصی طرح و مساحت و سازه طرح پرداخت و تاکید کرد: سپاه و بسیج را نهادی مقدس می‌دانیم و به عملکرد اجرایی عمرانی آن ایمان داریم و به طور قطع در این طرح و تفاهم‌نامه هم چیزی جز این انتظار نیست.

مومیوند بیان کرد: علاوه بر تفاهم‌نامه کمیته امداد، طی ماه‌های آینده تفاهمی در خصوص ساخت ۶ منزل معسر نیز در سطح کشور منعقد و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات