خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد

لزوم ورود صنعت و معدن برای حل مشکلات به وجود آمده توسط معادن در حاشیه روستاها

کبودراهنگ-نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس گفت: با توجه به وجود معادن در حاشیه برخی از روستاهای شهرستان که باعث تخریب جاده‌ها و نارضایتی مردم شده، صنعت و معدن موظف است به این موضوع ورود و مشکلات را حل کند.
کد خبر: ۹۴۰۰۳۹۴
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فتح اله توسلی در جلسه حل مشکلات معادن شهرستان‌های کبودراهنگ و بهار بیان کرد: معادن غنی در این شهرستان وجود دارد که مبالغ  دریافتی از آنها باید توسط صنعت و معدن در منطقه و برای رفع مشکلات مردم هزینه ‌شود.

وی افزود: با توجه به وجود معادن در حاشیه برخی از روستاهای شهرستان کبودراهنگ که باعث تخریب جاده‌ها و موجب نارضایتی بین مردم شده، صنعت و معدن موظف است به این موضوع ورود کند و مشکلات به وجود آمده را در اسرع وقت حل کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ نیز در این جلسه با تقدیر از زحمات  و پیگیری‌های دکتر توسلی بیان کرد: در شهرستان کبودراهنگ ۳۵ معدن داری مجوز وجود دارد که  ۲۶ معدن فعال و ۹ معدن تعطیل و غیر فعال با اشتغالزایی ۲۶۴ نفر است.

یدالله ابراهیم‌خانی گفت: با توجه به این امر نیازمند یک برنامه‌ریزی درست برای استفاده از این معادن در عمران و آبادانی این شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار