خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

کشف بیش از ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۳ تن و ۱۰۰ کیلو گرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۰۷۰۵
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری محور «کرمانشاه – همدان»، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی تکمیلی مشخص شد، این خودرو حامل ۳ تن و ۱۰۰ کیلوگرم کود شیمیای کشاورزی قاچاق و خارج از شبکه توزیع است که ارزش آن توسط کارشناسان ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی گفت: همچنین به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، روز گذشته طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی و جمع‌آوری معتادان با محوریت پاک‌سازی نقاط آسیب زا و جرم خیز در برخی از مناطق شهرستان بهار، با بهره‌گیری از توان یگان‌های انتظامی و عملیاتی پلیس این شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار افزود: در این طرح عملیاتی، ۱۳ معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

وی در پایان با اشاره به ادامه داشتن طرح‌های جمع‌آوری معتادان و نیز قدردانی از تعامل مردم با پلیس در اجرای هر چه مطلوب این طرح، گفت: متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار