خبرهای داغ:
به همت گروه جهادی باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر(ع)؛

پویش «احسان انار شب یلدا» در مراغه راه‌اندازی شد

تبریز- مدیر مرکز نیکوکاری و گروه جهادی باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر(ع) مراغه از راه‌اندازی پویش «احسان انار شب یلدا» توسط این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۰۸۳۹
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذرجان شرقی، مسعود بخشایشی افزود: این پویش با هدف کمک به خانواده های نیازمند زیر پوشش این مرکز در آستانه شب یلدا (چله) با مشارکت مردم خیر و نوع دوست مراغه اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح، بسته های غذایی به تعداد حداقل ۴۰۰ بسته که با مشارکت خیران در این روز جمع آوری شده، بین خانواده های کم بضاعت مراغه در آستانه شب یلدا توزیع خواهد شد.

بخشایشی اضافه کرد: این پویش از سال ۱۳۹۶ توسط این مرکز و گروه جهادی در حال اجرا بوده و امسال نیز این حرکت اجتماعی تا سالروز شهادت ام ابیها حضرت زهرا (س) ادامه خواهد یافت.

وی گفت: با توجه به استقبال خیران، پیش بینی می شود در قالب پویش «احسان انار شب یلدا» ۸۰۰ تا یک هزار بسته حمایتی و غذایی در این مرکز جمع آوری و بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

بخشایشی افزود: شهروندان خیر این شهرستان می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود به این پویش خیرخواهانه را به مرکز نیکوکاری و گروه جهادی باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر(ع) اهدا کنند تا سهم مهمی در نشاندن لبخند رضایت بر لبان خانواده های نیازمند داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار