خبرهای داغ:
همدان-در مراسمی با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان معرفی و تقدیر شدند.
کد خبر: ۹۴۰۱۳۶۸
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین استانی و اصحاب رسانه با معرفی برترین‌ها به همت سازمان بسیج رسانه استان همدان در مجتمع ابن سینا برگزار شد.

این جشنواره در هشت بخش و هشت محور برگزار شد که در بخش گزارش ضمن تقدیر از علی پنبه‌ای، سولماز عنایتی از خبرگزاری فارس رتبه اول، فرنوش رئیسی از ایسنا رتبه دوم و امیر فرمایی از خبرگزاری ایکنا و علی سهرابی از باشگاه خبرنگاران جوان به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش مستند کوتاه نیز علی فردوسی‌پوراز خبرگزاری فارس، ناهید روحانی از صداوسیما و زهرا جعفرپور از باشگاه خبرنگاران جوان به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

در بخش یادداشت نیز حسین صادقیان از روزنامه سپهرغرب شایسته تقدیر شد و مهناز روزبهانی از خبرگزاری ایسنا، فاطمه زنگنه از پایگاه خبری رودآور و علی‌پنبه‌ای از خبرگزاری فارس به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

در بخش خبر نیز مریم صابری‌یگانه از خبرگزاری بسیج به عنوان خبرنگار شایسته تقدیر معرفی شد و اکرم یوسفی‌پارسا از خبرگزاری ایکنا رتبه اول، علی سهرابی از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه دوم و سمیرا گمار از روزنامه سپهرغرب رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش عکس از رضا زنگنه از خبرگزاری میزان، بهزاد علیپور از خبرگزاری فارس و محمدامین نجفی از باشگاه خبرنگاران جوان تقدیر شدند.

در بخش کلیپ و موشن‌گرافی و گزارش تصویری هم از علی فردوسی‌پور، لیلا نادعلی‌فر از خبرگزاری صدا و سیما و علی رستمی از خبرگزاری فارس مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این جشنواره از خدمات سردار مهدی فرجی تجلیل به عمل آمد و از خانواده مرحوم مهدی کاشی تقدیر شد.

در ادامه نیز از برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای «بسیج پاره تن مردم» خانم‌ها سولماز عنایتی، طیبه یوسفی‌مظاهر از خبرگزاری بسیج و لیلا نظری فرهودی تقدیر شد.

در پایان مراسم نیز با حضور مسئولین از عکس شهدای رسانه‌ای رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات