خبرهای داغ:
استاندار همدان:

بدون هیچ تبعیضی موضوع شهرستان‌ها را دنبال می‌کنیم

همدان-استاندار همدان گفت: ما بدون هیچ تبعیضی موضوع شهرستان‌ها را دنبال می‌کنیم و باید به مناطق محروم توجه ویژه‌ای شود.
کد خبر: ۹۴۰۱۶۸۲
|
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در شواری برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، اظهار داشت: حداکثر بودجه و اعتبارات ما در ۱۴۰۱ بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیست که باید از آن استفاده حداکثری کرد.

وی با بیان اینکه باید به مناطق محروم، توجه ویژه‌ای داشته باشیم، افزود: خیلی نباید خود را روی اعتبارات استانی درگیر کنیم و پس از تصویب بودجه ۱۴۰۱ هر کدام از دستگاه‌ها با ظرفیت‌هایی که دارند، تلاش کنند که حداکثر استفاده را از بودجه داشته باشیم.

استاندار همدان گفت: بودجه‌ای که دولت سیزدهم تنظیم کرده ویژگی‌های خوبی دارد و با توجه به بیانات رهبر انقلاب به دنبال ارتقای سرمایه گذاری و اشتغال، ساماندهی طرح‌های موازی، اصلاح نظام بانکی، بهبود فضای کسب و کار، آسیب‌شناسی اقتصاد، ریل‌گذاری جدید اقتصادی و عدالت محوری هستیم که عدالت محوری در بودجه رعایت شده است که این عدالت محوری سرلوحه دولت سیزدهم است.

وی ابراز داشت: ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استان امر بدیهی در بودجه است و اختیاراتی برای استانداران است و توسعه صادرات، افزایش پلکانی حقوق کارکنان، رتبه بندی معلمان، پاداش بازنشستگی کارمندان، پرداخت‌های عادلانه پرنسلی و تقویت اعتبارات استانی از مواردی است که در لایحه بودجه ۱۴۰۱ مورد توجه قرار گرفته است.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: ما بدون هیچ تبعیضی موضوع شهرستان‌ها را دنبال می‌کنیم و باید به مناطق محروم توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات