خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

نهم دی نمایش معجزه الهی و قدرت فکری امت است

تبریز- امام جمعه تبریز با بیان اینکه روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، اظهارداشت: نباید اجازه دهیم این حماسه بزرگ به فراموشی سپرده شود که نمایش معجزه الهی و قدرت فکری امت است.
کد خبر: ۹۴۰۱۸۱۴
|
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم درطبه های نمازجمعه این هفته تبریز، افزود: جریان ۹ دی امکان هر نوع تحرکی را از دشمنان و جریان های ضد انقلاب و آشوبگران سلب کرد.

وی در خصوص وقایع سال ۸۸ نیز گفت: فتنه ۸۸ در امتداد انقلاب‌های رنگین و کودتاهای مخملی بود که به شکل زنجیره‌ای در صربستان، گرجستان، اوکراین و قرقیزستان اتفاق افتاده بود.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: انقلاب رنگی و کودتای مخملی یک شیوه‌ای است که در بستر انتخابات و جنگ نرم برای ساقط کردن دولت‌های مستقل و روی کار آوردن دولت‌های غرب گرا انجام می شود.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت قاسم سلیمانی اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته ایم و امیدواریم فضای شهرمان یاد آن شهید بزرگوار را زنده کند.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین با اشاره به رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه خاطرنشان کرد: رزمایش پیامبر اعظم توسط نیروی دریایی و زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود که این رزمایش عظیم هشداری برای رژیم صهیونیستی بود و به عالی‌ترین وجه انجام گرفت.

امام جمعه تبریز سپس با اشاره به هفته ثبت احوال گفت: از خانواده‌ها می‌خواهم اسامی خوبی برای فرزندان خود انتخاب کنند.

وی با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت مسیح خاطرنشان کرد: کدام کشوری در دنیا سراغ دارید که اقلیت‌های دینی در آن این گونه به صورت مسالمت آمیز زندگی کنند ما به این کار افتخار می‌کنیم و آنها هم به این مهم افتخار می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار