نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

فعالان فرهنگی معارف شخصیتی حضرت فاطمه(س) را در جامعه بازخوانی کنند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فعالان و متولیان فرهنگی بار دیگر معارف شخصیتی و زندگی حضرت فاطمه(س) را به عنوان الگوی معرفتی برای نظام‌سازی فرهنگی در جامعه اسلامی بازخوانی کنند.
کد خبر: ۹۴۰۲۳۰۶
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذیجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، تاکید کرد: با وجود معارف ارزشمند معرفتی و شناختی در قرآن و سلوک اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نباید با مشکلاتی در فضای مجازی و حقیقی مواجه باشیم.

وی افزود: ما در این برهه در جریان حساس تاریخی انقلاب اسلامی قرار داریم و باید کسانی امور فرهنگی را در دست گیرند که بتوانند انقلاب را به سلامت و سعادت از این گردنه سونوشت‌ساز عبور دهند.

حجت‌الاسلام آل هاشم گفت: دشمنان با تمام قوا و برنامه‌هایی جذاب وارد میدان نبرد فرهنگی شده‌اند و در این عرصه، فرهنگی غالب‌تر خواهد بود که با زبان روز با مخاطب خود گفت‌وگو کند، از این رو متولیان فرهنگی جامعه باید متناسب با زبان نسل جدید و زبان فرهنگ عمومی جامعه وارد این میدان شوند و به تولید محتوای مناسب در این حوزه بپردازند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اضافه کرد: در حال حاضر تبلیغات سنتی جواب‌گوی نیازهای جامعه نیست و بدون داشتن برنامه‌های جذاب و خلاق فرهنگی نمی‌توانیم در مسائل فرهنگی موفق عمل کنیم و سقوط در دل فرهنگ‌های بیگانه، سرنوشت اجتناب‌ناپذیر فرهنگ‌های منفعل است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار