خبرهای داغ:

برگزاری جلسه طرح کرامت حوزه سیدالشهدا (ع) فامنین

فامنین-جلسه طرح کرامت حوزه سیدالشهدا (ع) شهرستان فامنین با حضور سرهنگ عسگری مسئول پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سپاه ناحیه فامنین و حلقه‌های صالحین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۶۵
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه طرح کرامت با حضور سرهنگ عسگری مسئول پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سپاه ناحیه فامنین، حجت‌الاسلام خلج مسئول تعلیم و تربیت و قراباغی فرمانده حوزه سیدالشهدا (ع) و حلقه‌های صالحین برگزار شد.

فرمانده حوزه سیدالشهدا (ع) فامنین در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده بیان کرد: تعداد 12 نفر از معتادین نادم از ابتدای امسال برای ترک اعتیاد به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده‌اند.

قراباغی با بیان اینکه هزینه کمپ ترک اعتیاد این افراد بیشتر از ظرفیت خیرین تامین شده است، افزود: در طول درمان نیز حوزه حضرت سیدالشهدا (ع) با تحویل بسته‌های معیشتی و بهداشتی به خانواده این افراد حمایت خود را از این برنامه نشان داده است.

وی ادامه داد: به کمک خیرین و افراد با دغدغه از تعدادی از این افراد به لحاظ شغلی نیز مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

فرمانده حوزه سیدالشهدا (ع) فامنین ابراز داشت: طرح کرامت به آسیب‌های اجتماعی به خصوص بیماری خانمان‌سوز اعتیاد اشاره دارد که در محله یا روستای هدف‌گذاری شده با روش‌های اقناعی و فرهنگی سعی در برچیدن این موضوع در آن محله یا روستا دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار