سازش با دشمن هیچ گاه در ذهن حاج قاسم خطور نکرد

سردار غیب پرور گفت: در ذهن حاج قاسم هیچ گاه سازش حداقلی با دشمن خطور نمی کرد.
کد خبر: ۹۴۰۳۸۶۱
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سیرجان  برگزار شد.

 سردار غلامحسین غیب پرور در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: این بانوی گرانقدر، پا به پای حضرت امیر المؤمنین علیه السلام ایستادگی کردند و مجاهدت فرمودند و ایشان اولین مدافع ولایت در اسلام بود.

وی ابراز کرد: همان بانویی که حاج قاسم عزیز ما از محبان خاص او بود و زمانی که روضه حضرت زهرا سلام الله علیها خوانده می شد آرامش نداشت

 این مقام مسئول  افزود:  نمی خواهم حاج قاسم را به عنوان یک انسان دست نیافتنی معرفی کنم چرا که  انسان های دست نیافتنی به عنوان اسطوره هستند و قران کریم اسطوره را نمی گوید بلکه اسوه را می گوید.

سردار غیب پرور افزود: حاج  قاسم سلیمانی اسوه است اما اسوه ای که واقعا در قرن های گذشته نبوده و در آینده به سختی می توانیم بگوییم که قاسم سلیمانی تکرار خواهد شد.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) با اشاره به آیه آخر سوره فتح و با بیان اینکه در این آیه صحبت از اشدا علی الکفار است، ابراز کرد: توفیق آشنایی با حاج قاسم را از عملیات خیبر داشتم و در عملیات سال بعد، عملیات بدر، حاج قاسم بود و به همه دلداری می داد.

وی بیان کرد: ویژگی خاص اشدا علی الکفار این است که نفوذ ناپذیر است و کسی که در مقابل دشمن اشدا است هیچ تزلزلی در اراده او در مقابل دشمن پیدا نمی کنید؛ حتی در ذهن حاج قاسم سازش حداقلی با دشمن خطور نمی کرد.

این مقام مسئول گفت: حاج قاسم سلیمانی کوه استواری بود که همه رزمنده ها به او تکیه می کردند و او نفوذ ناپذیری بود و در مقابل دشمن هیچ گاه سستی از خود نشان نداد

وی اظهار کرد:  دیگر ویژگی شهید حاج قاسم سلیمانی، دشمن ستیزی بود و دشمن به شدت از قاسم سلیمانی عصبانی بود.

این مقام مسئول ادامه داد: ترامپ رئیس جمهور قمار باز آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل چشم دیدن حاج قاسم را نداشتند و آنها نمی خواستند یک دقیقه حاج قاسم به حیات نورانی خود ادامه دهد و تنها خدا می داند در این سال ها چه دلار هایی خرج کردند که طرح بریزند تا حاج قاسم را از میان بردارند.

سردار غیب پرور خاطر نشان کرد:  شهید سلیمانی دشمن شناس و دشمن ستیز بود همه کسانی که در جبهه مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کرده بودند، نمی خواستند حاج قاسم باشد و آنها سالیان سال طرح ترور حاج قاسم را داشتند.

سردار غلامحسین غیب پرور گفت: هیچ تزلزلی در اراده حاج قاسم در مقابل دشمن پیدا نمی کنید؛ حتی در ذهن حاج قاسم سازش حداقلی با دشمن خطور نمی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار