فرمانده سپاه عجب شیر:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون حاج قاسم است

تبریز- فرمانده سپاه عجب شیر گفت: باید مکتب سلیمانی را ترویج بدهیم اشاعه کنیم تبدیل به گفتمان بکنیم و در همه جا تبیین کنیم امروز این امنیت و اقتدار و عزت جمهوری اسلامی به برکت خدمات ارزنده آن شهید بزرگوار بود.
کد خبر: ۹۴۰۴۲۶۳
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر شاه محمدپور در جمع فعالان فضای مجازی عجب شیر در سالن ارشاد این شهرستان گفت: حضرت زهرا س فرمودند اگر حضرت علی علیه السلام شوهر من نبود باز هم از ولایت او دفاع می کردم من از آینده شما که دچار اختلاف برادرکشی و غیره خواهد شد نگران هستم.

وی افزود: حضرت امیر به خاطر حفظ وحدت امت مسلمین و حفظ اسلام ۲۵ سال سکوت کرد تا جامعه اسلامی دچار اختلاف نباشد.

شاه محمد پور گفت: مراسم ایام فاطمیه به خاطر روضه خوانی یا صرف عزاداری نیست بلکه تبیین جایگاه فاطمی بودن ولایی بودن و بصیرت داشتن است.

وی به بی بصیرتی خواص صدر اسلام و عصر امام علی علیه السلام اشاره و بیان کرد: شورای سقیفه، ماجرای حکم، تدابیر شیطانی عمروعاص و انحراف جامعه از مسیر ولایت الهی نتیجه خواص بی بصیرت جامعه اسلامی بود.

فرمانده سپاه عجب شیر به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم زنده است ما باید درس ولایتمداری ایثار شجاعت شهادت خدمت به مردم خدمت به نظام انقلاب پای کار نظام بودن را یاد بگیریم.

شاه محمد پور در پایان گفت: حضرت علی علیه السلام مجسمه حق و عین حق و عدالت است و هرکس که با آن امام همام به اختلاف بپردازد دنیا پرست و اشرافی گر می باشد امروز هر کس با ولایت به نزاع برخاست و با نظام جمهوری اسلامی زاویه گرفت این حرف ایشان از دنیا طلبی آنان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار