همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی:

هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ایلامی ‌توزیع شد

فرمانده سپاه امیرالمونین(ع) ایلام گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بسته های معیشتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در این استان تهیه و میان افراد نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۳۴۲
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار شاکرمی روز یکشنبه در حاشیه رزمایش کمک مومنانه ویژه دومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد سردار دلاور و قهرمان ملت حاج قاسم سلیمانی رزمایش کمک مومنانه، همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار شد.

وی افزود: رزمایش کمک مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا ابلاغ شد که مجموعه سپاه و بسیج در این امر پیشران بودند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام یادآور شد: رزمایش کمک مومنانه با یاد و نام شهید سپهبد سلیمانی انجام می شود و علاوه بر بسته های معیشتی، آزادسازی ۶۳ زندانی جرایم غیرعمد به نیابت از ۶۳ سال عمر با برکت سردار سلیمانی نیز انجام شده است.

سردار شاکرمی بیان‌ کرد: اعزام گروه های جهادی و تحویل ۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد از عمده اقدامات سپاه در این راستا بوده است.

وی اضافه کرد: کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و به حول و قوه الهی در رزمایشی که شاهد آن هستیم، تعداد زیادی از بسته‌های معیشتی در ایلام توزیع خواهد شد.

وی اظهار کرد: ارزش ریالی این مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۳۵ میلیارد ریال است‌. سپاه در کنار مردم است و این کمک ها ادامه خواهد داشت.

 

 

ارسال نظرات