باحضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی سرباز وطن

نمایشگاه هنرهای تجسمی «سرباز وطن» با حضور «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش و تعدادی از مسئولان استانی و مادر شهید برهانی در نگارخانه شهید آتشی کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۵۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، نمایشگاه هنرهای تجسمی «سرباز وطن» با حضور «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش و تعدادی از مسئولان استانی و مادر شهید برهانی در نگارخانه شهید آتشی کرمان افتتاح شد.

سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان  اظهار داشت: به مناسبت هفته مقاومت و ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها امروز شاهد افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی «سرباز وطن» هستیم.

مهدوی‌فرد با اشاره به اینکه این نمایشگاه آثار هنرمندان در چند بخش خوشنویسی، عکس، پوستر و نقاشی به نمایش گذاشته شده گفت: این نمایشگاه از امروز دوازدهم دی‌ماه تا بیستم دی‌ماه پذیرای علاقه‌مندان است.

وی با بیان اینکه تمام آثار بخش خوشنویسی این نمایشگاه آثار اساتید و هنرمندان خوشنویس کرمانی است افزود: تعداد محدودی عکس نیز در این نمایشگاه ارائه شده و به دنبال این هستیم تا آلبوم شهید سلیمانی تا انتهای سال منتشر شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: آثار بخش پوستر نمایشگاه توسط حوزه هنری و با تبادل بین‌المللی با کشورهای همسایه تهیه شده است همه آثار ویژه شهید سلیمانی و با محوریت این شهید بزرگوار است.

مهدوی‌فرد با اشاره به اهمیت کار هنرمندانه  خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت عظیم و بالای هنرمندان کرمانی در ترویج مکتب شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت بهره ببریم.

 

ارسال نظرات