به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و گرامیداشت ایام فاطمیه و بزرگداشت شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی، مراسمی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان و جمعی از طلاب و روحانیون در حوزه علیمه امام جعفز صادق (ع) زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۹۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه ی بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و میرحسینی، به بیان شاخص ها و ویژگی های بارز این شهید بزرگوار پرداخت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عوضعلی فقیری شهید میرحسینی را شخصیتی عظیم دانست که در سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و در زمان بروز مشکلات به ایشان متوسل و از این شهید بزرگوار مدد و یاری می گرفتند.

وی بیان کرد: مهمترین ویژگی شهید سلیمانی خداباوری ایشان بود که با پیاده کردن توحید در همه ی شئون زندگی و در دوران دفاع مقدس خود را ساخت و به یک شخصیت استثنایی تبدیل شد.

وی در ادامه عنوان کرد: شهید سلیمانی معنویت را در وجود خویش نهادینه و دنیا را برای رسیدن به کمال اخروی استفاده می کرد و به بالاترین درجه ی کمال الهی که همانا شهادت در راه خدا می باشد، نائل آمد.

در ابتدای این مراسم حجه الاسلام والمسلمین رمضانی مدیر حوزه های علمیه استان ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه بصیرت و شهادت سردار دلها، به بیان توطئه های دشمنان در ضربه زدن به حوزه های علمیه پرداخت.

ارسال نظرات