بیانیه لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در پی سخنرانی امام جمعه شهر کرج در رابطه با محو اسرائیل

لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا علیه السلام در پی سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج در رابطه با محو اسرائیل غاصب بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۶۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا علیه السلام در پی سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج در رابطه با محو اسرائیل غاصب بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بیانیه لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در پی سخنرانی امام جمعه شهر کرج در رابطه با محو اسرائیل

رزمندگان لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا علیه السلام افتخار آفرینان میهن اسلامی اند. (مقام معظم و معزز رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی. (۱۳۷۴/۰۹/۰۵)

لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا علیه السلام در بحبوحه عملیات غرورآفرین بیت المقدس در اذهان فرماندهان شکل گرفت که شروعش لحظه ناب آسمانی بود، قبل از اینکه در ظاهر عالم ثبت و ضبط شود، با شهادت سردار دلاورش آقا محسن وزوایی در اعلی علیین کاروان سیدالشهدا علیه السلام مقیم یار شدند. این آغاز لحظه تولد لشکری شد که با نام مقدس حضرت سیدالشهدا علیه السلام بر تارک فرزندان عاشورایی امام (ره)، انقلاب و شهر کرج درخشید. لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا علیه السلام با حماسه سازی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در دوران طلایی دفاع مقدس از حرم آل الله تا آین لحظه پر افتخار به پیش می رود.

اینجانب و رزمندگان عاشورایی ۱۰ حضرت سیدالشهدا علیه السلام ضمن تسلیت ایام شهادت خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی محضر همه دلدادگان و عاشقان ولایت در سراسر عالم و ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی و همشهریان عزیز در استان البرز و شهر کرج که همه افتخارات این لشکر مقدس متعلق به خانواده های شهیدان، جانبازان و آزادگان در عرصه دفاع مقدس و دفاع از حرم آل آلله با اتصال به بدنه پایان ناپذیر بسیج مردمی است، لشکر را سنگر دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب دانسته و در منظومه تقویت قدرت دفاعی کشور با چشمان بیدار ایستاده و آماده و انگشت روی ماشه برای نابودی جنایتکاران و در راس آن ها آمریکا و اسرائیل غاصب با اشاره مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، لحظه شماری می‌کند.

به امام جمعه محترم و انقلابی، ولایت مدار و بصیر شهر عزیزمان کرج اطمینان می دهیم فرزندان عاشورایی شما در لشکر همیشه پیروز ۱۰ حضرت سیدالشهدا علیه السلام امروز با تکیه بر دانش و توان دفاعی بومی و با بکارگیری تاکتیک های خلاقانه و مبتکرانه آماده است تا در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و مظلومان در هر نقطه از عالم جانفشانی نماید و رژیم جعلی و منفور صهیونیستی را از روی زمین محو کند ان شاءالله.

سرهنگ پاسدار قاسم‌ سامانلو

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا علیه السلام

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها