مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام گفت: منش و رفتار شهید سلیمانی به یک مکتب تبدیل شد و این مکتب امروز موجب ارتقا شناخت و معرفت جامعه از اسلام شده است.
کد خبر: ۹۴۰۵۳۱۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سمیه حیدری در آیین اختتامیه نخستین دوره محفل شعر استانی " طلوع سرخ " ویژه گرامیداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی، اظهار داشت: مکتب حاج قاسم مکتبی است که وطن پرستی، عدالت و دفاع از مظلومان در آن موج می زند. 

وی افزود: مکتب شهید سلیمانی راه هدایت را پیروی از امام (ره) و مقام معظم رهبری عنوان می کند و دفاع از مظلومان و عدالت محوری را سرلوحه کار خود می داند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام ادامه داد: این اداره کل کوچک اما بسیار تاثیرگذار بعنوان یک دستگاه فرهنگی تلاش دارد با کمک خداوند متعال و عنایت شهدا اهداف خود را بخوبی دنبال کند.

حیدری تاکید کرد: ترویج کتابخوانی در ارتقا فرهنگ عمومی جامعه نقش موثری ایفا می کند و ما در این راستا تلاش داریم بیشترین اثرگذاری را داشته باشیم.

ارسال ۱۳۰ اثر به جشنواره طلوع سرخ در ایلام 

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام گفت: تعداد ۱۰۰ اثر در سطح استان به جشنواره  طلوع سرخ ایلام ارسال شده که از این تعداد ۷۰ اثر قابل داوری بود که در نهایت ۱۰ اثر برگزیده شد.

حیدری یادآور شد: محورهای این جشنواره موضوعات یادواره شهادت و رشادت های سردار سلیمانی و پاسداشت و گرامیداشت شهدای مدافع حرم بود.

به گزارش بسیج، دراین مراسم شاعران برگزیده به سرودن  شعرهای خود پرداختند و در پایان از ۱۰ برگزیده رده سنی نوجوان تا بزرگسال تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات