خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت: دشمنان تلاش کردند شکستی را که در سوریه و عراق در مقابل محور مقاومت متحمل شدند را با شهادت سردار سلیمانی و همراهان وی بگیرند.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۴۲
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

صادق خلیلیان پنجشنبه در رادیو مقاومت بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش داشتند تا با استفاده از داعش ضربه ای به نیروهای مقاومت در منطقه بزنند و تلاش های آن ها را خنثی کنند.
وی گفت: آنها با شکست داعش در سوریه تلاش داشتند تا انتقام این شکست را از بانی شکست خود و کسی که مرزهای جمهوری اسلامی را حفظ کرده به طور ناجوانمردانه اورا شهید کنند.

خلیلیان با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار داشت: در طول یک هفته قبل از ۹ دی ماه برنامه ها ریزی ها و سازمان دهی هایی انجام شد که منجر به رفع فتنه سال ۸۸ شد و با درایت مقام معظم رهبری حضور مردم در صحنه در ۹ دی ماه فتنه سال ۸۸ خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس در اهواز هستیم ادامه داد: همچنین سالگرد شهادت شهدای هویزه هست که جوانمردانه در مقابل ارتش صدام مقاومت کردند تا مرزهای جمهوری اسلامی را حفظ کنند،شهید علم الهدی به همراه نیروهای خود توانستند جلوی حمله دشمن را بگیرند.
وی گفت: امید است در روز شهادت حضرت فاطمه (س) ادامه راه شهیدان را دنبال کنیم و الگوی فاطمه صدیقه را در زندگی خود اجرا کنیم.
خلیلیان ادامه داد: در این دولت انقلابی نیز تلاش می کنیم تا زندگی مردم را بهبود ببخشیم و شرایط را برای زندگی بهتر فراهم کنیم.

پیکر پاکومطهر ۲ شهید گمنام امروز در سالروز شهادت حضرت زهرا در اهواز تشییع و به خاک سپرده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها