وزیر خبر داد:

تامین ۵۰ درصد اعتبار تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان توسط وزارت ارشاد

اسماعیلی گفت: برای تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان، قرار شد بلافاصله تفاهمی انجام و از وزارت ارشاد ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز پرداخت شود و ۵۰ درصد مابقی را استاندار از منابع استانی تامین کند تا این پروژه به زودی راه اندازی شود.
کد خبر: ۹۴۰۵۷۵۷
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از کتابخانه عباس اقبال اشتیانی اظهار کرد: آشتیان نام پر آوازه‌ ای دارد و با مفاخر ماندگار این منطقه و این شهرستان آشنا هستیم. یک فصل مشابهی از خدمات و آثار علمی و فرهنگی این شهرستان در همه جای‌ کشور گسترده است و همه نسبت به آن حس خوبی دارند و یک نوع تعلق خاطر احساس می کنند.

وی افزود: مجتمع فرهنگی علامه آشتیانی و کتابخانه عمومی اقبال آشتیانی نیازمند تکمیل هستند و قرار شد برای مجتمع فرهنگی بلافاصله تفاهمی انجام و از وزارت ارشاد ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز پرداخت شود و ۵۰ درصد مابقی را استاندار از منابع استانی تامین کند تا این پروژه به زودی راه اندازی شود و این شهرستان با این عظمت و کسوت دارای یک مجتمع فرهنگی خوب شود.

وی افزود: ۵۰ درصد پروژه کتابخانه نیز توسط خیر ظرف یکسال پیش رفته و مابقی آن طی تفاهم نامه ای از سوی اداره کل کتابخانه ها یا کمک استاندار در اسرع وقت انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امیدواریم در این منطقه بتوانیم برنامه های فرهنگی و هنری در طراز این شهرستان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: مجموع افراد متنفذ و خیر در این شهرستان وجود دارند و می توانند کمک کنند تا بتوان گام های خوبی برای ارتقا وضعیت فرهنگی هنری این شهرستان برداریم. بنده به ارتقای هرچه بیشتر حوزه فرهنگ و هنر در دوره جدید امید دارم و این رغبت و علاقه در همه جا در چهره همگان نمایان است و دولت فرهنگی نیز چنین عزمی دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ریاست دولت یک شخص فرهنگی، عالم، انقلابی و فرهنگ دوست است و با همه وجود پشتیبان فعالیت های فرهنگی و هنری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجتمع فرهنگی علامه آشتیانی نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار